lauantai 11. kesäkuuta 2011

vastauksia kysymyksiin

Nyt niitä vastauksia kysymyksiinne!

* lempiartisti?
Mä tykkään kaikenlaisesta musiikista ja mun musiikkityyli on vähän mitä radiosta sattuu tulemaan. Mut hyviä on artisteja on paljon. Green Day on yksi monista hyvistä. Mut mä tykkään 

miksi päätit perustaa blogin?
Mun mielestä bloggaus ja blogit näyttivät kivoile, joten halusin itsekin kokeilla. 

lempinäyttelijä?
Kellan Lutz ja monet muut Twilight-näyttelijät ovat todella hyviä, mut ei kaikki Twilight-näyttelijät kuitenkaan hyviä ole. Myös Hugh Laurie(Dr. House) on hyvä!

lempileffa?
Twilight - Epäilys on paras katsomani elokuva, ja toiseksi paras on varmaankin Mamma Mia!

mitä odotat eniten kesälomalta?
Kreikan matkaa, jolla mun pitäisi tällä hetkellä olla onnellisesti!

lempikynsilakkka?
Lempikynsilakka taitaa olla Lumene Quick & Chic -sarjaan kuuluva Sininen Laguuni, joka on petroolinvärinen shimmerlakka ja aivan ihana. <3

lempiaine?

Kotitalous.

ootko mielestäs edistynyt lakkaamaan kynsiä?
Olen, ja tosi paljon vieläpä. Tietysti mä lähdin tosi alhaalta, enkä vieläkään ole huipulla tässä kynsienlakkaamisessa, mutta edistystä on tapahtunut ja monta kertaa on saanut ylpeänä kynsiään koulussa esitellä ja katsella kateellisia kasvoja.


montako lakkaa omistat?
Tällä hetkellä omistan 24 lakkaa sekä alus- ja päällyslakan, mutta tilanne voi muuttua ennen kuin tää postaus tulee julkaistua.

teetkö kavereille kynsiä?

Tähän mennessä blogin aloittamisen jälkeen(2kk sisällä) olen tehnyt yhdet lakkaukset kaverille, joten en erityisesti. Ne(tai no, ko. kaveri jolle tein akryylimaalijutut lakkailee itsekin kynsiään aktiivisesti, mutta muut) ei oo vielä tajunneet kynsien lakkaamisen hienoutta ja luovuttaneet kynsiään mun uhriksi.

mitä meikkejä käytät?
Käytän päivittäin puuteria ja ripsiväriä(+ huulirasvaa), satunnaisesti luomiväriä, poskipunaa ja silmäkynää, mutta välillä mulla on vain toinen, ripsiväri/puuteri ja välillä en meikkaa ollenkaan(mä ihan oikeasti saatan UNOHTAA meikkaamisen kokonaan, uskokaa pois). Mulle ei ole siis ongelma mennä ilman meikkiä ulos.

koska aloit meikkaan?
Kutosen talvella/keväällä taisin aloittaa meikkaamisen kunnolla.

kuva susta?
Sori, ei ole. Mun periaate on etten laita kuvaani nettiin. Mulla on turvallisempi olo näin. 

mitä teet vapaa-ajalla?
Mä olen vapaa-ajalla yleensä kotona, koneella, katson telkkaria, luen, laitan kynsiä... Mut oon välillä kavereidenkin kanssa myös.


ootko polttanu tupakkaa?
En, mä en oo ikinä kokeillut tupakkaa tai alkoholia enkä ainakaan tupakkaa aiokaan kokeilla, alkoholia saatan vielä joskus juoda, mutten ainakaan vielä. Enkä haluaisi joutua siihen pisteeseen että juon itseni jatkuvasti känniin.

onko hyvät suhteet vanhempiin?
Mun suhteet vanhempiin on vaihtelevat. Päivittäin on pientä kränää(johtunee siitä että meidän perheessä suututaan/vedetään palkokasvit nenään helposti), mut mä kerron asioitani aika paljon vanhemmille, ja oon tietyissä asioissa läheinen vanhempien kanssa, mut sit jotkut asiat jätän heille kertomatta ja ne on mun ja mun kavereiden juttuja. 

ootko seurustellu?
En.

ootko facebookissa?
On-off -tilassa, mulla oli monta kuukautta etten käynyt fb'ssä, mutta nyt taas käyn.

lempikarkki?

Suklaa, ja jos se ei ole tässä tapauksessa karkkia, Ässä Mix. <3


toinen nimi?
Maria.

lempiautomerkki?
Lamborghini? Ferrari? Porsche? :D Näistä 'tavallisista' Nissan, koska meillä on ollut Nissan niin kauan kun mä muistan(= kaikki kolme autoa jotka muistan on Nissaneita)

hankitko mopokorttia?
Tuskin, mulla on kova haave vaihtarivuodesta ja en koe tarvitsevani mopokorttia. 


* millä luokalla olit?
Olin vuoden 2010-2011 7D:llä ja syksyllä on tarkoitus mennä 8D:lle.


Noniin, nyt on vastaukset kysymyksiin. Keksin viimeisen kysymyksen itse. Kysymyksiä oli 22 kappaletta + se yksi omani. Tämä postaus on ajastettu, sillä olen (toivottavasti) tällä hetkellä onnellisesti Kreikassa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti