keskiviikko 8. elokuuta 2012

Haasteita

Sain nailpolishlover-blogista 11-haasteen, joten vastaan nyt niihin kysymyksiin, mutten haaste ketään tai keksi omia kysymyksiä kun kerran jo tämän olen tehnyt, tosin vähän erilaisena versiona. :)

1. Mitä kynsilakkaa olet käyttänyt eniten? Päällys- ja aluslakkoja ei lasketa.
Varmaankin Models Own Gold Rush-lakkaa, se on jo alle puolivälissä ja sisältöä on yhteensä 14 ml.

2. Mitä väriä mieluiten katselet omissa kynsissäsi?
Vaikea kysymys! Tykkään vähän kaikesta, mutta ehkä sininen on se voittaja. ;)

3. Fimot vai strassit?
Strassit.

4. Mikä on lempikynsilakkasi?
Äh, miksi näin vaikeita. Varmaan Models Own True Blue loppujen lopuksi, ja tämän postauksen lakat.

5. Lakkaatko kynsiäsi mielummin iso siveltimisellä lakalla vai pieni siveltimisellä lakalla?
Mä en tiedä, mä en hirveästi kiinnitä huomiota kynsilakkojen siveltimiin. :D

6. Oletko käynyt ulkomailla tänä kesänä? Missä?
Olen, Kreikassa kesäkuussa. Ateenassa, Voloksessa ja Afissos-nimisessä pikkukylässä.

7. Mikä on lempikirjasi?
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban(eli Harry Potter ja Azkabanin vanki), itse tykkään alkuperäisversiosta enemmän.

8. Mikä on parasta kesässä?
Luulisinpa, että aurinko.

9. Pidätkö jäätelöstä?
Mulla on on-off-suhde jäätelöön. Eli siis vaihtelevasti, joskus on kuukausia kesken ns. jäätelökautta, etten syö yhtään jäätelöä ja välillä syön sitä reippaasti joka päivä.

10. Tykkäätkö lomaila maalla vai kaupungissa?
Maalla varmaan.

11. Mikä on parasta blogiin kirjottelussa?
Kommentit, tykkään hurjasti kommenteista! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti