keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Liukuvärjäystä!





Unohdin viime postauksessa mainita, että Robinhoodissa kaupattiin IsaDoran graffitilakkoja! Hintaa tais olla 7,95€, jos en ihan väärin muista :) Aika erikoista, että Robinhoodissa kyllä myydään, muttei sitte (isomman) naapurikaupungin Sokoksessa. Onnistuin muuten eilen katkaisemaan kynteni, vasemman käden nimetön. No, onpahan nyt tyylikkään mallinen!

  Laitoin tänään + eilen uudet lakkaukset(alias ne jäi kesken eilen), ekat liukuvärjäyskynnet! Sävyinä pinkkiä, (lilaa), vaaleanpunaista ja glitteriä. Käytetyt lakat ovat...
käytetyt lakat
Lumene vahvistava aluslakka
Lumene 508 We feel - iTäyttä tunnetta
Rimmel I Love Lasting Finish 275 Electric
Mavala 65 Adelaide (btw, Adelaide on kaupunki Etelä-Australiassa)
Lumene Natural Code 31 Salty Splash
Lumene päällyslakka
En laskenut kerroksia, koska tuli niin paljon osittaisia kerroksia liukuvärjäyksen vuoksi.

 Ainiin, KREIKKA KUTSUU taas kesällä! :)) Securitysyistä en ajankohtaa + paikkaa paljasta, mut kaks viikkoa ollaan ja omatoimimatka, eli lennot + yövytään kai kahdessa tai kolmessa eri paikassa :D Käydään moikkaamassa tuttuja jne. (: Mut auringonottoa tulossa! (tosin yks luokkakaveri(tyttö) väitti uinnissa, että mä oon tosi ruskettunu, vaikken edes ole kovin ruskettunut, mulla on vaan vähän ruskettunut pohja(ei 'haalistu' talvella tms, siis ympärivuotinen sellanen ihonväri mikä ei oo ihan alkuperäinen, mulla on rajat :D), koska en lokakuussa ruskettunut YHTÄÄN, ja edellinen reissu oli -09 heinäkuussa.)

Ja saatiin eilen äikän kokeet, tänään ruotsin kokeet ja tein matikan kokeen tänään, + huomenna tiedossa englannin koe. Äikkä meni mun mittakaavassa (äikän kokeeksi) huonosti, 8. Olisin ton voinut matikasta vielä salliakin. :D Ja ruotsista 9 ½, kävi pieni moka muutamassa kohdassa, 3,75 pistettä meni. :) Siihen oon ihan tyytyväinen, ja äikän koe oli aika vaikee. :/ Mulla on alakoulun jäljiltä OPIT-tunnukset, joten kävin siellä tekemässä kappaleeseen kuuluvia tehtäviä englannin koetta varten. :---D Mä meen nyt lukee huomiseen bilsan tuntsariin(hahaa, opettaja kerto etukäteen koko luokalle) ja enkun kokeeseen, mut vielä yks juttu: kenelle mä voin valittaa, jos lomalla on liian hyvää ruokaa ja lihon? No, britit on brittejä niin negatiivisesti että positiivisesti. :)) Vitsit, mä oon ihan fiiliksissä lomasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti