keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Ugly nails today...





Tää tulee nyt tosi pikana, koska en ehtinyt aiemmin laittaa tätä, ja mun pitäs vähän noita läksyjä vielä kattella. 

Eli aluslakka(Lumene edelleen) + Wild and Crazy Anchorage(mäkin tykkään tästä lakasta!) muutama(?) kerros, ja koristelut päälle. Sekoitin oikean käden nimettömässä olevan shimmertummanharmaan Dependin mustasta lakasta ja tosta Anchoragesta, musta lakkaukset Depend, ja valkoiset Depend Cracked Effect. Ton oikean käden keskisormen lakkauksen feilasin niin pahasti, etten sitä kehtaa esitellä. Ja en myöskään oikean käden peukalosta laita kuvaa, koska se oli lähinnä iso, musta lakkakasa jossa oli uria. Ja sit oli sen yläpuolella(se peitti vaan kärjen + puoli kynttä) musta viiru vähän vinossa. 

Mä feilasin tän toteutuksen täysin, ja mähän en tunnetusti saa tehtyä kahta samanlaista kynttä, joten nää nyt on tälläset, ja koitan seuraavista lakkauksista saada paremmat. :) Otsikon mukaisesti nämä olivat aika rumat, ja poistin ne tänään. Luultavasti olen huomenna koulussa kirkkaassa lakassa ja kellertävissä kynsissä. No jaa. Ja koulusta puheen ollen, 9+ matikasta ja 10- uskonnosta. <3 Ja mä tein eilen 12 kpl köksänläksyomenamuffineita, kaks jälellä, ja eilen söin siis kuus ite ja tänään 4 ite. Eli oon syöny 10 muffinia IHAN ITTE. Ja sain kirjan luettua, Valitut -sarja, Poissa mielestä, poissa silmistä. Oli aika hyvä. 

Heippa!

(Ai nii, saan luultavasti täällä kuulla siistimättömistä kynsinauhoista, mutta mulla ei satu olemaan kuvia, joissa ne olisi siistitty ja nyt on vähän myöhäistä ottaa. Joten pliis, ignooratkaa se?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti