maanantai 4. huhtikuuta 2011

Fifty things about me

Muissa blogeissa on näkynyt tälläistä haastetta, jossa kerrotaan 50 asiaa itsestään, joten päätin itsekin tehdä tälläisen.

1. Tää on kolmas blogiviritys jota yritän pitää yllä.
2. Mun keskiarvo välitodistuksessa oli 9,14. (en lesoo, en)
3. Rakastan suklaata.
4. Olen käynyt Kreikassa 13 kertaa. 
5. Mä oon hikari nykyään.
6. Mä en edes muista missä kaikkialla mulla on tunnukset.
7. Osaan jonkun verran suomea(hmm, jonkun verran vaan), ruotsia, englantia ja kreikkaa. Muista kielistä sit vaan pari yksittäistä sanaa.
8. Mä oon ollut syntyessäni 51 senttiä pitkä ja 3730 grammaa painava. 
9. Tykkään kreikkalaisesta ruuasta. 
10. Rakastan lukemista ja ihmettelen sitä, miten jotkut eivät JAKSA lukea jotain yli 100-sivuista kirjaa. Ja sitten hämmästelevät, kun kerron lukeneeni kerran 1050-sivuisen kirjan(Feeniksin kilta), ja miusta 600 sivua ei ole hirveän paljon.
11. Mä oon pieni perfektionisti, ja hämmästelen sitä, miten oon uskaltanut laittaa noita feilattuja kynsiä tänne.
12. Mun oikean käden pikkurillin kynsi on lakattu tuksu-pinkillä.Med13. on lempinumeroni. 
14. Mulla ei ole kovinkaan paljoa kavereita, enkä ole kovin suosittu. 
15. Olen vasenkätinen ja ylpeä siitä.
16. Minulla on keliakia ollut jo 10,5 vuotta.
17. Syön Piimax C + Biotiini -nimistä valmistetta.
18. Paras ystäväni kutsuu minua joskus (yrittäessään ärsyttää minua) puolblondiksi, ja hänellä on kutakuinkin samanväriset hiukset kuin minulla. 
19. Kuuntelen klassista musiikki lukiessani kokeisiin ja joskus muulloinkin.
20. Mulla oli perjantaina tunne, että isä voittaa lotossa. 
21. mutta ei voittanutkaan, 'sisäinen silmäni' taisi erehtyä.
22. Tykkään lukea ficcejä(fan fiction)
23. Mä suutun helposti, mutta unohdan sen kans helposti, ja en herättyäni muista olla vihainen. 
24. Olen 7D'llä, ja mulla on aika omituinen luokka, joka on joskus ärsyttävä, mut en haluis vaihtaakaan. 
25. Mä oon tosi paljon koneella.
26. Jotkut pitää mua ihan nolifena. Aika monet.
27. Tykkään olla yksin.
28. Tykkään koirista.
29. Mulla on tällä hetkellä käytössä hajuvesi nimeltä Mexx Fly High
30. Lempivärini on turkoosi ja sininen.
31. Mä kyllästyn helposti.
32. Mä en tykkää sijaisista koulussa, koska ne ei useimmiten osaa opettaa, tiedä mitä aihetta käsitellään ja sitä rataa. Ja useimmiten ne on ärsyttäviä.
33. Otin saksan valinnaiseksi ens vuodeksi(ja ysille)
34. Olen syntynyt 13. perjantai
35. Ja musta tuntuu, että epäonnea minulla ei juurikaan ole ollut.
36. Mä en osaa vain jättää lukematta kokeisiin, koska sit saisin huonon numeron kokeesta -> huono numero todistukseen.
37. Mulla on kosketusnäyttökännykkä.
38. Katson salkkareita.
39. Mulla on tosi kova matkakuume, haluisin vaan LÄHTEÄ JO.
40. Odotan innolla kesää.
41. Mä lakkaan skittle-kynsiä.
42. Mä oon tehny samalla kaikkea muuta kun olen tehny tätäkin.
43. Mä oon välillä TOSI laiska, uskokaa pois.
44. Mulla on nälkä.
45. Monet sanoo, että mulla on tosi pitkät ripset, vaikka mä oon ehkä eri mieltä. 
46. Mä oon tehny tätä juttua eilisillasta asti, eikä tää oo vieläkään valmis. Kello on nyt 8:18.
47. Mulla ei ole sisaruksia.
48. Mulla on paljon ideoita, mutta harvemmat niistä on toteutumis/toteuttamiskelpoisia.
49. Tykkään neuloa.
50. Oon iloinen, kun saan tän julkastua.

Noni, it's ready! :) Vihdoin, vihdoin.. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti