maanantai 29. elokuuta 2011

Metsä vastaa kun sinne huudetaan





Olin eilen metsästämässä sieniä perheen kanssa, ja kyllähän sieltä tuli niitä löytettyäkin. En ala luennoimaan sienistä koska tiedän, ettei kovinkaan monia kynsiblogin lukijoita kiinnosta sienet.



"Etana etana, näytä sarves. Onko huomenna pouta?" tai jotenkin noin se meni. Ja se näytti! Mutta tänään satoi kyllä vettäkin, muun muassa silloin, kun pyöräilin kouluun.... Ei toki ollut farkut reisistä likomärät.


Mua vähän naurattaa nämä karvarouskut. :'DD Vieressä pumpulipuikko, noi oli semmosia ihan pikkusia söpöjä sieniä, oli pakko kuvata. :D



Joo, lopetan sienistä höpöttämisen.








Erehdyin menemään kaupunkiin tänään. Ja kävin kirjastossa lukemassa Miss Mixin 8/11 ja Demin 9/11 sekä lainaamassa Twilight Aamunkoi -äänikirjan. Oon aikaisemminkin 'lukenut' yhden äänikirjan, se oli Uusikuu. Kävin myös hyödyntämässä Emotionin Mavala-tarjousta(euron halvemmalla kuin normaalisti) ja ostin Minute Quick-Finishin, koska mulla ei ollut tippaakaan sitä. Käytin tosi tarkasti loppuun, eh. Kävin myös Robinhoodissa ostamassa irtokarkkeja(joiden takia mulla on ällö olo, btw) ja MNY:n tummanvioletin lakan, joka on i-ha-na. Siitä myöhemmin lisää. Nyt kynsiin menossa Sinful Colorsin pinkkiä neonlakkaa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti