maanantai 2. huhtikuuta 2012

Aprillipäivää!

Mitä tapahtui eilen? No, olin kiltti enkä tehnyt yhtään aprillipilaa, mutta sain syödä pari suklaamunaa. Oli hyviä! Niin ja olin myös koneella ja kuuntelin musiikkia.
 Sisältökin oli aika hauska. :D Sain lauantaina uuden kännykän! Vanha on ollut mulla jotain 15 kk, Nokia 5228. Tämä oli sen takia, että äiti on ostamassa uutta liittymää ja mun liittymä on sen nimissä, joten munkin on vaihdettava liittymä samalla. 600 min puheaikaa, 150 tekstaria ja netti, kelpaa. ♥ Pääsen päivittämään blogia kännykällä, jei. Liittymään kännykkä päälle. Samsung Galaxy Gio, ei nyt mikään huippu, mutta kelpaa minulle mainiosti. Ja Samsung Appsista ja Google Playsta tulee luultavasti mun bestiksiä. :D
 Pakko vaan hehkuttaa, mutta You Me At Six... I'm fell in love. Niin kuin myös Color Club Metamorphosis-lakkaan Take Wing-kokoelmasta. Jos joku haluaa lahjoittaa mulle sen, niin lakalle kyllä löytyy paikka lakkalaatikostani. ;) Sitten myös joku flakies-lakka kelpaisi... Ja kynsijuttutilaus, mm. kiekkoja, konad-laattoja(m26 ja m77), nail art-siveltimiä, hedelmä- ja kukkafimoja ja water decalseja...  Haluaako joku kustantaa? Mun pitää aloittaa tuosta nettitilauksesta pehmittäminen, isä jo puoliksi suostui kun valitin ettei mulla ole kunnollisia välineitä ("no mistä ne muut sitten ne saa?" "no netistä.. mut kun mä en saa tilaa mitään.. :(" "paljos ne sitten maksaisi?" "8 puoli euroa täältä, 15 sivellintä, ja hei, se on alle euron per sivellin, ajattele" "kysy äitiltä jos se vaikka suostuis.." köh, osaan puhua isän ympäri aika hyvin :D "ja kun suurin osa muista on aikuisii niin ne saa tilata mitä haluaa mistä haluaa.. mutta kun äiti ei anna tilata"). :D Sitä paitsi äiti ratsasi jo Sanna Taran ennen kuin sain osallistua kynsikilpailuun, "ei sitä ikinä tiedä millaisia ne on" koska sinne piti laittaa koko nimi.
Plus olen päättänyt aloittaa kokopäiväisen hiketyksen kahden kuukauden ajaksi, jutun pitäisi vaan siirtyä ajatuksista teoiksi, mun olisi pitänyt jo puolitoista tuntia sitten aloittaa läksyjen lukeminen. Oho. // tunnen muuten valaistuneeni, tajusin että mä oikeasti tykkään koulusta ja koulunkäynnistä. Outoa. Ja taas tuntuu siltä, että meidän luokka on mahtava! Kaikkine... ihmisineen.

Loppuun laittaisin saamani haasteen, Liebsterin, mutta koska Google Chrome lagii ihan järkyttävästi(on laginut jo koko viikonlopun, missä vika? Tarkistin virukset F-securella, ei ollut) enkä saa kuvaa ladattua niin jätän sen myöhemmälle. :)

Psst, olin ahkera ja tein treenin Salkkareiden ohella! :D

// Muistakaa kysymyspostaus! Haluan paljon vastattavaa, eikä ole kiva vastailla jos ei ole kysymyksiä mihin vastata. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti