perjantai 6. huhtikuuta 2012

Riparikuvia

Joo, tiedän, mun piti laittaa nämä jotain kuukausi sitten, mutta unohdin. S muistutti, oli vapaaehtoisesti käynyt selailemassa blogiani. :D Eli, rippikoulusta kuvia. Ryhmittelin kuvia hitusen. 

Alkuun heti pienryhmämme alttari Jeesuksen kuolemasta. Synkkää, synkkää. Mutta ajankohtainen aihe, Jeesus ristillä. Tänäänhän on pitkäperjantai. 
Alempana muiden ryhmien alttarit kuvissa.
Viimeinen ateria! Nam nam, hyvää oli! :)
 Välipalapullaa, nam. Tosin tämä ei ollut gluteeniton, kuvasin A:n pullan(eri asia kumman, molempien nimi alkoi A:lla :D).
 Meidän ah-niin-siisti huone! No ei, kuvasin tämän ihan viimeisenä silloin kun lähdimme leiriltä. :D
Tältä sänkyni näytti suurimman osan leiriä. Ja tältä se näytti siivottuna, kun kamat oli pakattu:
 Kaikki alttarit olivat mun mielestä tosi hienoja! :D
 Torstaina kävimme konfirmaatioharjoituksissa ja kappelissa, virtenä mm. 396 kappelin päiväpalveluksessa.
 Tehtiin viimeisenä iltana tälläiset sydämet koko ripariporukalla isoset mukaan lukien. Jokainen kirjoitti jokaisen sydämeen jotakin positiivista. Monet olivat huomioineet mun kynnet, kun kirjoittivat mulle!
 Laura ja mä syömässä taas ja Reikku pulkkailee
Talvi-illassa muikeessa Sara laulaa vaan, oi Jessica, sinä muhkea
sekotat Zaskan pään
...
 Isoset teki meille Robinin Frontside Ollie-biisistä uuden version, ihana.

Osa mun ystävännauhoista, nyt on enemmän, parin päivän aikana ehti kertyä pari lisää.  Ja rukoushelmet!
A tekee mulle saksanauhaa. :D Tuli muuten tosi hieno!
Rukoushelmet, iso kultainen helmi on jumalahelmi. 
S osti konfirmaatioharjoitusten ohella(saatiin käydä pyörähtämässä S-marketissa jne) uusimman Bleachin, mangakirja siis. Itse en mangaa lue, mutta fan fictionia mangasarjan hahmoista kyllä joskus. Fullmetal Alchemist etenkin.
Olikohan meillä vähän tylsää? Tuli kuvattua toisten kännykät, karkit, villasukat ja kamerat. S:n upouusi Canon kuvassa. Ja kun ihmiset kerääntyi mun ympärille katsomaan, miten hienosti teen dotting tool-kukkia. Ja osa niistä muuten meni ihan pieleen. :D

Meidän huoneessa oli siis minä ja S 8D:ltä, I 8C:ltä ja J kaupungin toisesta koulusta, plus sitten toisissa huoneissa oli A & A toisesta koulusta ja L omasta koulusta. :D Vaikea selitys!

Pakko sanoa, että upea aamuaurinko. Kuvattuna ikkunan läpi, jee. Läntöpäivän aamuna, oli haikeaa...

Ja eihän koko rippikoululeiri ollut mitään pelkkää oleskelua, vaan meillä oli pari oppimisjaksoa(n. 2h/jakso) ja hartaudet 3 kertaa päivässä, oppimispäiväkirjan teko, Raamis jossa luettiin pienryhmässä Raamattua vähän aikaa ja pohdittin jne. Torstaina oli tosi rankka aihe iltapäivällä, kuolema. Siellä sitten itkeskeltiin vähän   kaikki tytöt. Meikit pitkin naamaa, meikkasin aamulla kun ajattelin sitä konfirmaatioharjoitusreissua, mutta lopputulos oli se, että jouduin pesemään meikit pois ja taivutin vain ripset ja laitoin kulmakynää, ennen kuin lähdettiin. :D

Hyvää pääsiäistä edelleen, vielä pari tuntia aikaaa kysellä... ;)

2 kommenttia:

  1. olin itekki just hiihtolomal riparil ja oli tosi kivaa!
    sul on kyl ihanii kynsii ollu :----) tykkäsin varsinki noista mitkä on tos matkijalintu-nimises postaukses

    VastaaPoista