sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

18/3/2012

Mä alan epäillä vähän mun kameran ehjyyttä. Kuvat ovat viime aikoina olleet tosi huonoja, vähän kaikki on sellaista pikselimössöä. Mulla on Canon Digital Ixus 990 IS joka on ihan loistokamera ainakin mun käyttöön, kunhan ei tarvitse hämärässä kuvata. Mutta yhtäkkiä huonontunut laatu... Kamera kyllä putosi kerran lattialle, muttei kovin korkealta ja taisi pudota matolle, sitä paitsi meidän lattia on muutenkin sellaista suhteellisen pehmeää muovimattoa tai jotain sen tapaista. Pitäisi varmaan investoida uuteen. Seuraava kamera tulee varmasti olemaan Canon, olen käyttänyt lähes kymmenen vuotta(no hyvä on, ensimmäisinä vuosina en kovin ahkeraan) Canon-merkkistä kameraa ja en varmasti minkään muun merkkistä kameraa osaisi edes käyttää. Kamera on pari vuotta vanha, joten vähän turhan lyhyt käyttöikä mun makuun. Kyllä mä varmaan kesään asti tällä sinnittelen, tai sitten vaihdan vaan kameraa ja alan kuvaamaan isän järkkärillä. Tosin pitäisi ehkä ensin opetella käyttämään sitä kunnolla, mua ei hirveästi innosta automaatilla kuvaaminen. Mutta mitä eroa pappa betalar(isi maksaa)-järkkärillä ja isän järkkärillä? :D


Sivupalkissa on pari kyselyä, vastailkaa toki niihin! Kaikki kyselyt ovat ensi sunnuntaihin 23:59 asti auki! Ja mikäli vastasitte teemaviikkokyselyyn kyllä, kertokaa toki jonkin postauksen kommenttiboksiin aihetta, millainen teemaviikko olisi kiva. Mä btw parhaillaan kirjoitan kolmea eri postausta yhtä aikaa. Tai no, yhdessä on hirveä kasa kuvia latautumassa...
Olin viime viikonloppuna rippivalokuvassa ja sinne piti tehdä kivat kynnet. Wet 'n Wild Caribbean Frost tai Pretty Womanin sinivihreä, en muista kumpi ja ne on melkein dupeja. MNY:n hopeaglitteriä päälle ja strassit nimettömiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti