sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Joulu osa II: joululahjatoiveita

Mulla on aika pitkä lista joululahjatoiveita, mutta toistaalta ne on aika pieniä ja melko edullisia. En oo pyytämässä  mitään elektroniikkaa, kuten viime- ja edellisvuonna(läppäri + kännykkä), vaan lähinnä parin kympin juttuja.

lindex.com/fi 59,95€
Ensimmäinen toive olisi aamu-/kylpytakki, sellainen todella pehmeä ja lämmin. Froteekylpytakkikin on vähän turhan karkea toiselta puolelta. Edellinen kylpytakki on name it'in 10-vuotiaille tarkoitettu, ja oikeasti pieni, joten aika uudelle. Tää olisi vähän ehkä kalliimpi hankinta, mutta toisaalta en kasva enää paria senttiä enempää pituutta ja se ei merkitse kylpytakissa juurikaan. Eli kasvan lähinnä leveyttä jos jotain kasvan. :D

Sen jälkeen tulee liuta kynsijuttuja. Haaveilen edelleen Models Ownin Beetlejuice-kokoelman lakoista, mutta taidan jäädä ilman, tähän mennessä niitä ei ole näkynyt missään. Toivelistalla olisi myös Trindi Nail Repair ja mahdollisesti myös Nail Balsam. Olisin myös aika onnessani O.P.I.n Muppets-kokoelman Gone Gonzo!-lakasta(turkoosi-hopea megaihana glitterlakka). Oon pariin kertaan kuolannut sitä Sokoksella/Emotionissa.
Tykkäisin myös GOSH Ocean -lakasta(lievä duochromeominaisuus ehkäpä?), jota oon ajatellut tavallaan korvaajaksi OPI:n Catch Me In Your Netille(ja Orlyn Halley's Cometille, joka on myös aika samantyyppinen lakka), jota oon swatcheissa haikaillut... Haaveita, haaveita.. Oon viime aikoina huomannut panostaneeni lakkojen ostossa siihen, että onko lakassa mitään erikoista. Aiemmin ostin vaan perustylsiä creme/shimmerlakkoja, nykyään sitten eriväristä shimmeriä ja enemmän UPEITA lakkoja. Nimimerkillä viimeisimmät Flormarit..
Haaveilin myös S-ryhmän lahjakorteista. Siinä mainostetaan, että se käy kaikissa S-ryhmän toimipaikoissa(eli myös S-marketissa ruuan ostoon, jos nyt oikein tajusin), joten vähän niin kuin maksukortti. :D Ainut vaan, että se pitää käyttää kerralla kokonaisuudessaan. Kivempi olisi jos sieltä voisi käyttää vähän kerrallaan.

Toivelistalla on myös saksan sanakirja(WSOYpro, koska mulla on saman sarjan suomi-ruotsi-suomi), sekä Harry Potter ja kuoleman varjelukset osa 2 DVD. Se on vika Pottereista ja oli leffana sen verran hyvä ja koskettava(tihrustin itkua leffateatterissa useammassa kohtaa), joten haluan sen DVD:nä.

Ei mulla enempää tainut toiveita olla. Mun mielestä jonkun verran vähemmin kuin edellisvuosina, ehkä olen aikuistunut sen verran vuodessa. Menen nyt lakkailemaan uusia kynsiä, moikka! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti