tiistai 22. marraskuuta 2011

Pink leopard

 Okei, mulle selvisi just, että leopardi on sama asia kuin pantteri. No, ainahan mä olen ollut aika pihalla näiden elukoiden kanssa. :D Nää voisivat myös olla jaguaarikynnet, koska mitä nyt Wikipedian kuvia katselin, niin niillä näyttäisi olevan aika samanlainen 'kuosi'? Sain inspiraation ttehdä pinkit kynnet, ja hetken päästä päälle päätyi leoparditäpliä, jotka ei varsinaisesti taida näyttää sille, mille pitäisi. Vai?
 Lakkana on Evelinen joku, muistaakseni 422. Täplinä Lumene QC Black Velvet ja H&M Taupe. Tein noita pääasiassa dotting toolilla, pari kyllä myös siveltimellä, mutta kun kaikki harjakset osoittivat eri suuntaan, ei mulla oikein ollut innostusta käyttää sitä sivellintä. Päällyslakkana Seche Vite, tosin käytin sitä ennen täplien tekoa, eli siis niissä ei ole ollenkaan päällyslakkaa
Pisti muuten silmään, että tämä olikin muistamaani vaaleampi ja näyttää sittenkin aika peruspinkiltä, ja mulle heräsi epäilys, että onko tämä sen Flormarin kanssa dupe. Toivottavasti näistä kuitenkin löytyy sävyeroa, en ole vielä ehtinyt kokeilemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti