maanantai 7. marraskuuta 2011

Prinsessakynnet nro. 2

Äää, mä oon tosi jäljessä näiden postausteni kanssa! Mulla on vaikka kuinka monet kynnet julkaisematta ja kaikennäköistä muuta roinaa(= pari Norja-juttua, uusimmat pari viikkoa vanhat vaateostokset, ja sitten ofc ns. toivepostauksia - kynsienhoitometodit, säilytysjärjestelmä ym., mutta en saa ikinä aikaiseksi kirjoittaa. :D Hups. Ehkä mä nyt ryhdistäydyn ja kirjoitan pari postausta varastoon. Heti Salkkareiden jälkeen. Jos jaksan, ja jos ehdin, ja jos ja jos ja jos... Huokaus.
---
Niin. Oli mulla ihan asiaakin. Päätin esitellä nyt kynnet, joilla osallistuin My Dream Nails-blogin lakkauskilpailuun! Finaaliin en päässyt, mutta ei se mitään. Äänestys on muuten meneillään blogissa vielä lauantaihin asti, ja äänestäjien kesken arvotaan kiva palkinto. ;) Näiden kynsien kanssa kävi silleen, että tein nämä alunperin vain neljään kynteen ja sitten päädyin ihastelemaan niitä neljää kynttä koko päivän, 'ah, nää on hienot-ihanat-upeat'. Tykkäsin siis itse näistä tosi paljon. Mutta kuvat epäonnistuivat - sain mä toki luonnon valossa kuvia, mutta lakka oli yhdestä sormesta ikävästi ruttaantunut yön aikana. Niinpä niin.

Näihin on töpötelty lakkoja päällekkäin ja lisätty glitterlakkaa töpötellen vielä lisäksi. Leimasin valkoisella haaleat kukat tonne taustalle(tarkoituksella valkoiset ja haaleat, halusin niistä tuollaiset "jännät"). Päälle timatteja tietysti, teemana kun oli prinsessakynnet. :)

Käytin jättistrasseja taas ja musta tuntuu, ettei ne kuitenkaan ole ihan mun juttu. Ajattelin, että voisin ehkä käyttää niitä joulukortteihin. Liimailisin kuumaliimalla niitä korttiin. Päätin muuten aloittaa korttien teon jo nyt parin viikon sisällä, koska mulla tulee muuten hirveä kiire ja 'en osaa tehdä mitään' -fiilis. Aloittamalla nyt saan tehdä kortit rauhassa ja kiireettä - mä tykkään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti