torstai 5. heinäkuuta 2012

Köyhtynyt, mutta onnellinen

Mä olenkin ehtinyt olemaan jo kohta kaksi viikkoa Suomessa ja tuhlannut nekin vähät rahat, jotka jäi Kreikan reissusta jäljelle(onneksi siellä nyt ei ollut ihan hirveästi rahaa mukana :D), mutta olen mä ehtinyt vähän tienata rahojani takaisinkin päin.

Seppälällä menee varmasti paksusti, kun käyn siellä kaksi kertaa viikossa -tahtia ja tuskailen seuraavalla viikolla, etten kehtaa mennä sinne juuri nyt, kun vasta kävin ja ostin molemmilla kerroilla kynsilakkoja.
Models Ownilta oli muutamia sävyjä -50%, ainakin tämä Sterling Silver, True Blue, Green Tea, Grey Day ja ehkäpä Purple Passion? Harmi, ettei enempää. Voisin silti käydä hamstraamassa jotakin, jos siellä on mitään enää jäljellä. Tälle jäi siis 2,50 hintaa ja Wet 'n Wildilta ostin mustan lakan sen takia, että vanha Lumenen musta lakka alkaa olla sen verran lopussa, ettei sillä enää voi lakata kauaa. Sävynimi Black Creme ja hintaa tutut 3,95€. 

MNY:n Drying Effect ei ole Seppälästä vaan Robinhoodista, tästä päällyslakasta on ollut juttua ainakin Künsii-blogissa ehkä puolitoista kuukautta sitten ja tämä keikkui ostoslistallani siitä lähtien. En ole vielä ehtinyt testailemaan. 
 Sonne kirjoitti tästä Wet 'n Wild Teal of Fortunesta viikko sitten ja vertasi tämän olevan melkein-dupe lähes-kulttilakka Orly Halley's Cometille, ajauduin Googlen kuvahakuun Halley's Cometin dupekamuja metsästämään ja samalla bongasin omistamani Essence Choose Me!:n olevan dupe Halley's Cometille ja koska sitä on ihan älyttömän vähän - 5ml!, tää Teal of Fortune kuulosti kivalle jatkoseuralle ja kun bongasin vielä Cotton Candy Maker-blogista(linkki vie suoraan ko. postaukseen) kuvat tästä niin mä marssin seuraavana päivänä Seppälään ostamaan tän.  Ja ostin!
 No, Seppälä ei jäänyt ainoaksi, joka rikastui mun köyhtyessä, H&M pääsi osille myös.
Ostoslistaltani löytyi myös H&M Lady Luck, mutta kun huomasin nämä(ihanat pullot muuten, en yleensä kullanvärisyydestä niin välitä mutta näissä on kyllä tosi nätit korkit!) vieressä ja Lady Luckin suhteellisen dupeuden vasemmanpuoliseen lakkaan verrattuna, niin mä aloin vertailemaan ja katselin vähän hintojakin. Näissä sisältöä 15 ml, perus-H&M-lakoissa vain yhdeksän, ja nämä maksoivat euron vähemmän. Kannattavampaa ostaa tämä, enemmän tavaraa maksaa vähemmän. En googlesta löytänyt swatcheja, nämä taitaa olla aika uutta H&M:ltä eikä kovin monella näitä taida olla, mutta näyttäisi pulloja verraten dupelta. Kaveriksi valitsin violetin foil-lakan ja tähän "sarjaan" kuului vielä kolmaskin lakka, sininen, joka jäi vielä vähän kaivelemaan ja ajattelin ostaa senkin. Sävynimet ovat sinivihreällä lakalla Fantasy Ocean ja violetilla foililla Purple Flash. 
 Duochrome, duochrome. Sinivihreää ja vähän jotain keltaiseen vivahtavaa, ihana! ♥ Ihan kuin mä olisin jotenkin ihastunut näihin sinivihreisiin lakkoihin(joista ei ikinä tiedä mille kiekolle ne pitäisi laittaa, vihreässä kiekossa ne näyttää sinisiltä ja sinisessä kiekossa vihreiltä ja mulla ei kiekkoja ole niin paljoa, että voisin näille sinivihreille yhden sellaisen omistaa, vaikka haluaisinkin), tämä, Pretty Womanin lakka, Wet 'n Wild Caribbean Frost, Teal of Fortune, Essence Choose Me!... Hmm, olisikohan aika pistää sinivihreät lakat ostokieltoon? :D

Että mä rakastankin uusien lakkojen hankkimista ja ostos- ja lakkaeuforiaa, se tunne on ihana. ♥ Välillä kyllä tulee mieleen, onko ihan tervettä tuntea sellaista euforiaa uusista kynsilakoista, lakkakokoelmasta ja ostoksista.

Enkä edes viitsi luvata mitään ostolakkoa, kun tiedän ettei se kuitenkaan pidä. Mulla on kesäloma, mulla on sen verran rahaa, että voin käyttää niitä kynsilakkojen ostoon, sen tiukan ostoskurin ehtii aloittaa kesäloman loppuessa, eikö vain?

// Tämä oli 350. julkaistu postaus! Ja ehkä pientä juhlimisen aihetta myös siitä, että puuttuu enää viisi lukijaa sadasta! ♥ Kiitos kaikille, joita kiinnostaa lukea mun juttuja! (Mahdolliset blogiani säännöllisesti lukevat anonyymilukijat, olisi mukavaa jos tekin tiedottaisitte olemassaolostanne! (: )

2 kommenttia:

  1. Ootpas tehnyt löytöjä! Harmi kun mäkin käyn Seppälöissä aika tiheeseen tahtiin eikä koskaan ole mitään alessa :D Käyn ilmeisesti väärällä paikkakunnalla :D

    Mulla taitaa muuten olla sama homma ton ostoeuforian suhteen...hihi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! :D

      Tämä taitaa olla ensimmäinen kerta kun itekään löydän mitään järkevää lakkaostettavaa mukaan. (tai no, vähän ainahan mä olen sieltä jotain silti ostanut. :D)

      Poista