sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Otsikko

Mulla tulee olemaan nää seuraavat kaksi viikkoa luultavasti aika kiireisiä, mulla on paljon kokeita, opettaja-oppilas-vanhempi -tapaaminen(periaatteessa ihan turha, kun mulla on puhtaat nolla unohduksista, myöhästymisistä ym. ja oon hoitanut asiani ja ollut kunnolla ja saanut suht. hyviä numeroita) ja ripari-ilmoittautuminen. Plus lähden syysloman alussa Norjaan muutamaksi päiväksi(mikä luonnollisesti vaatii vähän ajankäyttöä ennen matkaa, nimimerkillä vähäistenkin kamojen kasaaminen) ja pyrin keksimään pari postausta sille ajalle, joten kerkeän kunnolla bloggailemaan ja panostamaan blogiin vasta syyslomalla. Eli postauksia tulee ehkä vähän harvempaa tahtia, pyrin postailemaan vähintään joka kolmas päivä.
Kynsienlaitolle + niiden kuvaamiselle on ollut vähän heikosti aikaa, joten kynnet ja kuvat on mitä on. Koitan silti saada blogiin jotain täytettä. :)

2 kommenttia:

  1. Heei, meillä on samat palat nomissa, tuo roikkuva sininen : D

    VastaaPoista
  2. Tampsu ♥: onkohan mulla ollut valotukset jossain päin mäntyä koska livenä toi on kyllä vihreä neliapila :--D kieltämättä tossa kuvassa näyttää aika sinertävälle.

    VastaaPoista