torstai 22. joulukuuta 2011

Luukku 22: Kuulumisia - Joulua

Käytiin kummisedän kanssa hakemassa tänään joulukuusi mummolaan ja pystytettiin sitä. Koristelin iiihan itse. :) Ja muutenkin levitin joulukoristeita... Nyt voi joulu tulla! Huomenna varmaan kotiin joulukuusi sitten. Mä olen oikeasti ihan jouluhullu ja innoissani kuunnellut tänään joululauluja ja sählännyt sen kuusen kanssa, ripotellut koristeita iiihan liikaa ym. Mulla on muuten tapana ylikoristella kuusi ja laittaa aina liikaa koristeita. "No kyllähän tollekin oksalle vielä mahtuu... ja tossa ei ole yhtään koristetta, laitetaas siihenkin..." Ehkä musta on tullut etuajassa höperö mummeli? Ja nuukuuden kanssa myös, heti vauhdilla katsomaan jos joku on tarjouksessa/alennuksessa(tämän olen muuten oppinut äidiltä ja isoäideiltä, he kaikki hamstraavat 'kun halvalla sai').

Mä sain juuri tänään blogien kautta tietää ja, että Models Ownin Beetlejuice-kokoelma on tullut Seppälään ja lähetin saman tien viestiä äidille:  "Ne models own beetlejuicet on nyt ilmestynyt, jos millää viittit käydä kattoos onko niitä seppäläs? Aika isot pullot, lukee models own ja viis eri väriä ja ne lakat vaihtaa väriä eri valossa(itse asiassa tässä kohtaa luki talossa mutta se oli tekstinsyötön moka). Sävynimet on emerald black, golden green, purple blue, pinky brown ja aqua violet. Kolme vikaa kiinnostaa eniten, sävynimet on pullon pohjassa. --sensuroitu lause -- oon kuolannut 2kk niitä..."
Että joo, taisin hiukan seota niistä. Koska tosiaan olen kuolannut viimeiset kaksi kuukautta niitä ja olisi ihan supermahtavaa saada ne jouluksi. Ja kerkesin tästä jo kahteen blogiin kommenttiboksiin kuuluttaakin. -.-' Näin täällä meillä. Äiti kävi katsomassa siellä mutta myyjät ei olleet kuulleetkaan koko beetlejuicesta(eivät tietystikään tienneet että se on kokoelma ja sillä on NIMI :D) mutta oli ne vissiin crackleja ja ties minkä merkkisiä lakkoja yrittänyt kaupata, äiti vaan "Joo, meillä on jo noita.." ja "Eiköhän noitakin jo ole..." vissiin vähän kaikelle. Mutta sit se kans puhu että siellä olisi jotain Flormareita? Siis niitä Supershine Miracle Colors lakkoja.. Mä suhtaudun asiaan vähän skeptisesti(älkää nyt tappako mua jos niitä ei siellä olekaan!) mutta voihan se olla että niitä onkin siellä. Menen huomenna kyyläämään toisen Seppälän kynsiaiheista valikoimaa..

Argh, arvatkaa onko ärsyttävää, kun joululahjoja nököttää huoneen nurkassa mutta niitä ei saa availla.. Tulee kova paikka huomenna kun olen yksin kotona ja on mahdollisuus käydä ravistetelemassa ja arvailemassa sisältöä.. Tosin muutaman paketin sisällön tiedänkin kun olen ne itse hankkinut ja paketoinut, itteltäni ittelleni. Huomenna tulee sitten joulukynsiä esittelyyn, mulla on nyt virallisesti(no virallisesti ja virallisesti) ollut viikon verran samaa lakkaa kynsillä. Flormar U14 on syyllinen! o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti