torstai 29. joulukuuta 2011

Vuosi 2011


Cavan blogista nappasin tällaisen 'haasteen'(kuvat vain kuvituksena, joka kuukaudelta yksi kuva ja siihen lyhyt teksti, ei liity haasteeseen), tehkää jos huvittaa :)
IHMISSUHTEET:
1. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana? 
- En tiedä ystävästä, mutta tuttavia ainakin :)


2. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt? 
- Hmm, pitänyt blogia nyt jo n. 9 kk. Onhan mulla aiemminkin blogeja ollut mutta ne on kaatunut aina. Olen aloittanut saksan kielen opiskelun ja rippikoulun.


3. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana? 
- En.


4. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta? 
- Kreikan reissu kokonaisuudessaan ainakin. Ja muuta.. No, mulla on ollut niin paljon hyviä hetkiä(ja vastapainoksi huonoja) etten osaa päättää paria hyvää.


5. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana? 
- Kai semmosta pari tunnin/päivän pikkukränää on jotain ollut. Ne on kyllä nyt unohdettu :)
MINÄ:
1. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana? 
- Olen! Ja paljon, oon kasvanut ihmisenä ja henkiseseti ihan hurjan paljon. 


2. Oletko lihonut? 
- En ole lihonut ainakaan paljoa, enemminkin kasvanut.


3. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana? 
- En kai?


4. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana?
- En, vain äidin kanssa.


5. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana? 
- En.


RANDOM:
1. Kuka oli paras uusi tuttavuus?
- Noo, aika vaikeaa määritellä yhtä parasta tuttavuutta. Mutta siis kavereita/tuttavia on ilmestynyt :)


2. Piditkö uudenvuodenlupauksesi? 
- Lupasin tällaisia asioita:
* nettihomman jatkaminen
* vähintään kerran 1 kk karkkilakko
* jatka yhtä tiettyä ficciä
* paranna koulussa
* + vielä yksi, ei muistu nyt mieleen(jooo tiedän, olen huonomuistinen. oon kyllä lukenut nämä lupaukset vihkosta vähän aikaa sitten). 


En pitänyt mitään näistä lupauksista.


3. Synnyttikö kukaan läheisesi? 
- Ei. 


4. Kuoliko kukaan läheisesi?
- Ei, onneksi.


5. Missä maissa kävit? 
- Ruotsi(risteilyllä), Kreikka(2vk kesällä), Norja(lokakuussa 3 yötä)


6. Mitä haluaisit vuodelta 2012 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2011?
- ITSEKURIA. Mä olen ihan surkea siinä, ja sen johdosta mm. karkkilakko jäi toteuttamatta. 


7. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2011?
- Hmmm.. 7.6. tiistai ainakin. 
8. Vuoden suurin saavutuksesi? 
- En mä tiedä! Varmaan se, että sain puhuttua englantia Kreikassa kesällä, normaalisti kun en saa yhtään suuta auki ulkomailla. Tokihan se englanti oli ihan hirveää, mutta kun kukaan muukaan ei osannut niin ei se haittaa :D


9. …ja suurin epäonnistuminen? 
- Ei nyt tule yhtä suurta epäonnistumista mieleen, mutta kyllähän ne mun makuun huonot koenumerot pistää mielen matalaksi hetkeksi.


10. Kärsitkö vammoista?
- En. 


11. Mikä oli paras asia, jonka ostit?
- Jaa-a, vaikea sanoa mitään yhtä parasta ostosta. 



12. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta?
- ÄIDIN ♥


13. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta? 
- Isän.


14. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi? 
- Kynsijuttuihin ja herkkuihin.


15. Mistä innostuit eniten? 
- Kynsijutuista.


16. Vuoden 2011 ihmiset: 
- Äiti, mummo ja ystävä/kaveri S. 


17. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi? 
- En oikeastaan kumpaakaan. 


18. Lihavampi vai laihempi? 
- Ei kumpikaan, mä vain kasvoin.


19. Rikkaampi vai köyhempi?
- Rikkaampi, niin rahallisesti kuin muutenkin. 


20. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän? 
- Koulujuttuja...


21. …entä vähemmän? 
- Olisin toivonut syöväni vähemmän suklaata..
22. Miten aiot viettää joulun?
- Meni jo, vietin joulun rauhallisesti kotona.


23. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi? 
- Mä muuttaisin niin monta asiaa...


24. Rakastuitko vuonna 2011? 
- En, mutta ihastuin.


25. Kuinka monta yhden illan juttua sinulla oli?
- Nolla.


26. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?
- Salkkarit.


27. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan? 
- En, mutta vihaan samaa henkilöä mitä vuosi sittenkin. 


28. Mikä oli paras lukemasi kirja?
- En mä halua kirjaa sanoa, vaan ficci.. käännösficci Objects of Desire kaikessa sairaudessaan. Mä en ole tänä vuonna lukenut paljoa kirjoja, olen keskittynyt enemmän ficcien lukuun. 


29. …entä musiikillinen löytö? 
- Klassinen musiikki!


30. Mitä halusit ja sait? 
-  Aika paljon kaikennäköistä. Mä saatan keksiä helposti että mä haluan sitä ja tätä mutta kaiken sen, mitä TODELLA halusin(enkä vaan keksinyt hetken mielijohteesta että mä haluan lähteä sinne ja tänne ja haluan ton ja tän ym.). Paitsi alla olevat:


31. Mitä halusit, muttet saanut? 
- MO Beetlejuicet jäi saamatta :( Plus sitten joitakin henkilökohtaisempia asioita(siis ei tavaroita vaan asioita eli mun tapauksessa keskusteluja, tapahtumia yms.)...


32. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi? 
- Harry Potter ja kuoleman varjelukset osa 2


33. Mitä teit syntymäpäivänäsi?
- Hengailin Skiathoksen kaupungissa ja söin paljon, puhalsin kynttilän vesimelonikakusta..


34. Ketä kaipasit? 
- Kaveriani T:tä. Ja kaipaan vieläkin...


35. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?
- Ei kukaan :D Hyvät ficit saivat vaan enemmän järjettömäksi..


MUUTA:
1. Oletko joutunut tappeluun?
- En.


2. Oletko tehnyt mitään luvatonta vuoden aikana? 
- Keltä kysytään lupa? Oonhan mä ilman kypärää pyörällä ajellut :D


3. Oletko juonut ”perseitä”? 
- En ole juonut alkoholia koko vuonna.


4. Oletko tehnyt jotain, mitä olet katunut kauan jälkeenpäin?
- Juu...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti