perjantai 10. helmikuuta 2012

15 euroa 45 senttiä

Äääh, heti parin päivän takaisen vaatepostauksen julkaisun jälkeen tajusin, että mulla on parin viikon takaiset shoppailun tulokset esittelemättä... Hyvä minä.
Mustat tiukat korkeavyötäröiset(no joo, hm sanoo normaalivyötäröinen mutta mun mielestä aika korkea, kait mä käytän sitten suht matalavyötäröisiä housuja normaalisti) taskuttomat housut, 9,95€ H&M - parempi kuva H&M:n sivuilla

Sit keskellä tuollainen kuviollinen huivi, 1€ H&M, ohut ja liukasta materiaalia(polyesteri), reunassa paksumpi neuloshuivi(siis "puuvilla"huivi, polyesteria sekin), 1€ H&M. Jos olisi ollut kalliimpi, en olisi ainakaan polyesterin takia ostanut, se on mulla sellainen no-no materiaali aika monissa vaatteissa, toki juhlavaatteet ym. on eri asia mutta arkivaatteissa ei. Pinnit oli Glitterissä tarjouksessa 1€, ja mä oon taitava hukkaamaan tollaisia pinnejä. Petrooli panta muistaakseni 2,5€ Glitterissä.
 Huom, kuva on otettu sisällä keinovalossa(vessan valo...) ja siksi hiukset ovat niin kummallisen väriset. 
Parempi kuva huiveista, tein superhienon kuvanmuokkauksen ja lumi on toki valkoista, joten näyttää ehkä "vähän" hassulta..
Ja yhteensä rahaa näihin meni huikeat 15,45€ :D Toivottavasti tähän postaukseen tuli nyt kuvattua ja sanottua kaikki... Eipäs tullutkaan, hyvää viikonloppua unohtui! Eli hyvää viikonloppua ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti