torstai 2. helmikuuta 2012

Trind-kuuri

Mulla oli Trind-kuuri meneillään pari viikkoa sitten, eli mulla oli kahden viikon Trind Nail Repair kuuri. Joka päivä uusi kerros Nail Repairia. Aloitin kuurin maanantaina 9. tammikuuta, leikattuani kynnet tähän lyhyempään malliin. Alkutilanne näytti tältä:
Oikean käden kynnet olivat melko tasamittaiset, vasemmassa kädessä etusormenkynnen olin juuri tuhonnut raastinrautaäksidentissä(halusin välttämättä kokeilla viipalointiterää ja se koitui kynnen kohtaloksi). 
 Kahden viikon kuurin ja viikon normaalin lakkausten jälkeen kynnet näyttivät tältä. Kuurin lopetuspäivän tienoilla multa alkoi lohjeta oikean käden peukalo ja pari päivää sen jälkeen koulussa se katkesikin kun se otti vähän yhteen koululaukkuni kanssa. Kynsi olisi luultavasti lohjennut joka tapauksessa.
 Trind toimii mulla kyllä, kynnet eivät lohkeilleet kertaakaan kuurin aikana, toki saattoi johtua jokapäiväisestä lakkojen vaihdosta. Tykkän Trindistä tuotteena ja ihan toimiva tuote on, mutta toki jokaisen kynnet ko. tuotteeseen reagoi eri tavalla, eli en osaa muiden tuloksista sanoa, mutta monilla tämä on toiminut superhyvin ja monet vannovat tämän nimeen. Itsekin tulen käyttämään tätä jatkossa aluslakkana pari kertaa(tai enemmän, riippuen vähän lakkojen vaihdosta) viikossa. Trind Nail Repair maksaa Sokoksessa noin 15 euroa, jostakin voi saada myös pari euroa halvemmalla tai tätä voi olla tarjouksessa jossakin. 

Pahoittelut jos teksti on sekavaa, mulla on edelleen kuumetta ja se saattaa hiukan vaikuttaa tekstin laatuun. :D Ai niin, kerrankin mä olen jossakin trendikäs: mä noudatan gluttisdieettiä! Annassa(5/2012) oli pieni juttu jossa oli näistä ruokatrendeistä, karppauksen jatkoksi on tullut gluttisdieetti, gluteeniton ruokavalio siis. Itsellänihän tämä on keliakian takia(mahdan olla supertrendikäs, kun olen ollut gluttiksella kolmivuotiaasta, vuodesta 2001. :D). Samassa jutussa tosin sanotaan, että gluteenittomissa tuotteissa on enemmän rasvaa ja vähemmän kuitua, eli ei se kovin terveellistä taida ollakaan. Mulle se on kyllä terveellisempi vaihtoehto kuin tavallinen ruokavalio. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti