tiistai 7. helmikuuta 2012

Delia no. 1 / 54

Mä ajattelin, että tämä Delia no. 1 -lakka olisi huonosti levittyvä peittämätön pirulainen, mutta ihme ja kumma, tämä levittyi nätisti kahdella kerroksella enkä edes saman tien sotkenut lakkoja mihinkään. Väri tässä on tosi outo, kummallisen värinen sinivioletti(ääh, näyttää pullossa lilalle mutta kynsillä siniselle..) turkoosilla shimmerillä. Tai ei se turkoosi mitään, mutta kun tämä sinivioletti on superkummallinen jo itsessään ja sitten tuon värinen shimmer päälle, niin huhhuh. Omituisen värinen. En osaa päättää tykkäänkö, ei tässä mitään vikaa ole, mutta jotenkin ei nyt ainakaan kolahda hirveän kovaa.
Mutta ärrinpurrin, vaikea kuvata! Mun piti ottaa kuvia luonnonvalossa, mutta mä kävin vähäksi aikaa tuohon sängylle makoilemaan ja päädyin sitten nukkumaan jotain pari tuntia ja tuli pimeä...
Lakka on ihan vääränvärinen, mutta pitäähän sitä nyt jotakin todisteita lakkauksista olla. Sutaisin Golden Rosen koristelulakalla jotain randomviivoja tuonne. Alla kuva siitä kynsikorureiästä, juu-u, tiedän, likaiset kynnet. Mutta kun ei jaksa. :/

 Olen muuten herättänyt vanhan virtuaalikoiraharrastukseni taas henkiin! Virtuaalikennel Pyörätön ja sen yhdeksän koiraa. Virtuaalikisakentille taas, agilityä, tokoa, palvelusta, paimennusta, metsäjälkeä, pelastusta, koiratanssia ym. :)

2 kommenttia:

  1. hienot kynnet :)
    Voisin luulla että nuo kynnet ovat minun, nimittäin näkyy kuvassa että vasemman käden (jos tuo nyt vasen käsi on..) etusormen kynsi on lyhyempi kuin muut käden kynnet. Minulla on ihan sama juttu tällä hetkellä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, ehkä ne nyt kuitenkin on mun kynnet :D Mut sulla on kyllä pidemmät kynnet(myös se etusormi), vaihdetaanko? :D

      Poista