keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Sunnuntaikirppistelyä

Kävin sunnuntaina rippikoulun takia(messu) kaupungissa ja odotellessani S-marketin avautumista käväisin kirppiksellä, ja mukaan lähti... *rumpujen pärinää*
 Kynsitarroja 1,50€
 Kauan himoitsemiani mikrohelmiä! 3,90€/paketti. Tykkään, pitäisi vaan ehtiä askarella niistä jotakin eikä vain vahingossa levittää niitä pitkin pöytää..
Löysin myös vaalean beigen neuletakin, alun perin H&M'stä. Mulla on noita suht koht samanmallisia H&M:n neuletakkeja kolme ennestäänkin ja olen todennut mallin aika hyväksi. :) Aika tarkasti syynäsin neuleen läpi, että se on ehjä ja puhdas ja kävelin sovituskopin kautta kassalle maksamaan vaatteesta kaksi euroa. Ei paha! Normaalisti en löydä kirpparilta ikinä mitään. Tosin oli se nytkin aika kaaoskirppis. Mä en tajua mistä ihmiset edes löytää niin järkyttäviä vaatteita. Ja jos olisi vielä ihan kiva vaate, niin ainakin se on vääränkokoinen. Ja jos olisi yksi alun perin Piecesin laukku(Vähän LV Speedy -mallinen/tyylinen, yksivärinen) ollut eri värinen, esim. musta tai sopivan ruskea, eikä vaaleanharmaa, niin olisin napannut sen mukaan ja maksanut huikeat 20 senttiä. Joku selvästi tahtoi siitä todella paljon eroon. :D Olen muuten aika tyytyväinen, että pystyin vastustamaan ostohimoa vaikka se oli niin halpa. Mulla on paha tapa ostella kaikennäköistä siksi että se on halpaa...

Ai niin, ostin vielä suklaata(S-market, 1,49e/200g) ja irtokarkkeja(Robinhood, 4,95€/kg) mutta niistä on todisteet hävitetty. Olisi mulla kyllä kuvat niistä, mutta mitä niitä nyt enää näyttämään kun karkit ja suklaat on jo syöty. :D

2 kommenttia:

  1. 20 senttiä on kyllä aika vähän ja tottakai olisin ostanu semmosen kun se kuitenkin on vain 20SENTTIÄ :D Eli ilmainen! Taidat olla tosi tarkka rahoistas:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa oli ihan pienestä kiinni, etten ostanut mutta jotenkin sain järkeiltyä, etten tarvitse sitä enkä käyttäisi sitä. Nyt jälkeenpäin on ehkä vähän alkanut mietityttää, mutta... :D

      Ja mä oon tosi hyvä tuhlaamaan rahani, ja 20snt laukusta tosiaankin on kin ilmainen :D

      Poista