lauantai 25. helmikuuta 2012

Siivousta ja piensisustusta

// Hidasnettiset ja -koneiset, kannattaa varautua pitkään kuvienlatausaikaan tai skipata postaus, sisältää niin paljon kuvia, että kestää aika kauan. Varoituksen sana muillekin //

Tänään on ollut hurja siivouspäivä, koko kämppä kiiltää(juku, äitillä oli huoneita siivottavana neljä enemmän kuin mulla ja se oli nopeammin valmis? Taitaa olla se kokemus... Tai sitten siivosin vaan niin perusteellisesti. Ja sotkin.)! Huoneessani tapahtui pari muutosta ja "piensisustin" uudestaan. Laitoin pari aforismia seinälle ja järjestin julisteita ja postikortteja, Kreikka-kuvia ym.
Aforismi, jonka bongasin kerran bussin mainos/valotaululta.
Mun rakkaat ♥ (no joo, ei ole omia, mutta..)
Yksi parhaista näyttelijöistä, joita tiedän / Tom Felton
Olen käynyt näissä / nähnyt nämä!
Muurla-kulho/astia/maljakko, jossa simpukoita, sydämenmuotoinen ja ihana
Noo, ei tämä ole kuin toinen purkki jossa mulla on simpukoita.. Ne nyt vaan on just mun tyylisiä ja tuo meren ja Kreikan mielen ja ah. 
Rukoushelmeni. 
Monta vuotta koristeena ollut diadeemi on ja pysyy
Mariskoolissa korut. Tää on se pienempi Mariskooli-versio
 Mun rakas pöllökoru meni varmaan marras-joulukuussa rikki ja nyt sain aikaiseksi korjata sen.
 Mun kompassikoruni, love it!
Kreikkamaisemia, tuonne haluaisin
Verhon yllä, leveyssuunnalla keskellä huonetta, katon rajassa oleva "taivaanportti" piirros viime vuodelta. Mun huone = taivaanportti. :D Varmaan paras työ, jonka sain koko viime vuonna(2010-2011, 7-luokka) aikaiseksi.
Täähän voi olla mun alttarina, tarpeeksi (feikki)ikoneita ainakin? Ja selvennykseksi taas vaihteeksi, olen luterilainen, mutta Kreikka on sydämessä, joten.. 
Lontoon reissulta kymmenen vuotta sitten, toimi säästöpankkina. En ole kertaakaan ottanut tänne laitettuja rahoja pois. Tosin laitan tänne aika harvoin mitään. :D
Kynsikamat elää ja hengittää, kuvaannollisesti ainakin... Ja konadit levällään, samoin viimeisimmät lakkailut, mutta en ehtinyt siivota niitä pois vielä..
Ei musta vaan valkoinen laatikko! Sisältää kirjastonkirjoja(= kaksi Potteria, toinen in English, toinen suomeksi)
Mistä lie mahtaa tunnistaa kynsifriikin...?
 Ehkä mä sitten vanhana olen viisas...

Vihdoin ja viimein ihana sydänkollaasini! Kaikissa paikoissa, joita kuvissa on, olen käynyt, tai olen nähnyt ne livenä. Mutta luonnollisesti en ole käynyt Kreikan lipussa tai piehtaroimassa museoesineiden seassa. Musta tulisi varmaan hyvä insinööri, olin toissa päivänä metrimitan kanssa mittaamassa, että se taivaanportti menee millilleen keskelle ja Kreikka-julisteet(ei kuvissa) täsmäälleen yhtä kauas siitä ja seinistä ja katosta. Ja nyt tämänkin kanssa suoritin mittauksia, ensimmäinen sydänkollaasi ei mahtunut niin piti rakentaa uudestaan.. Onneksi asettelin ne ensin matolle ja kokeilin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti