torstai 21. huhtikuuta 2011

Kesäostoksia

Heippa taas kaikille! Ooppera meni loistavasti, oli tosi hauskaa bussissa jne, ja ooppera oli tosi hyvä. Tultiin kymmenen yli puolen yön koululle takas, joten kävin nukkumaan puoli yhden aikoihin.. Tänään käytiin äidin kanssa shoppailemassa, oltiin kuusi tuntia liikenteessä. Ja mä ostinkin jotain(tai siis, äiti maksoi nyt ja ottaa myöhemmin tililtäni rahaa. Mulla on käteistä alle viisitoista euroa, joten sillä ei paljoa ostella. Mistäköhän aion hommata rahaa Kreikkaan?) Kahdet bikinit, farkkushortsit, aurinkolasit, avokkaat ja shampoota(tuhlasin eilen oopperareissulla 60 senttiä salmiakkiaskiin, joten ehkä mulla nyt varaa käyttää rahaa vähän enemmän).

Blogia pitäessä muuten huomaa, miten paljon oikeasti kuluttaa rahaa. En mä toki jokaista ostamaani suklaalevyä laita, mut esim. shoppailureissut ja kaupungissa käynti. Niissä menee rahaa. Ja sit huomaa miten paljon käyttääkään kuukausittain rahaa vaatteisiin. Nytkin oon saanut kuukauden sisällä aika paljon vaatteita(vaikka ei laskettaisia H&M:n tilausta).


Ylemmät bikinit Seppälästä, 9,95€/osa. Ja sain haluamani bandeau-bikinit! Ja alemmat bikinit, yläosa Lindex ja alaosa Seppälä, molemmat 9,95€. Tykkään tosi paljon molemmista bikineistä! Olisi muuten tosi kiva tietää miksi noi(etenkin yläosat) näyttää noin hölmöille noissa kuvissa. No, päällä ne näyttää paremmalle. Turha silti kuvitella että alan laittaa mitään bikinikuvaa itsestäni tänne, btw. 

Olen metsästänyt jonkun aikaa farkkushortseja, ja nyt käytiin monessa paikassa sovittamassa farkkushortseja, mut kaikki muut oli liian isoja, paitsi tämä. Lindex, 24,95€. Tykkään näistä ihan sairaasti ja oon tosi tyytyväinen.

Favouriteshampoo. Tää on niin perusshampoo, ja hiukseni ei ole rasvoittunut juurikaan tämän kanssa. S-marketista saa ainakin. 


AH <33 Tamaris-merkkiset mustat perusavokkaat, korkoa 5,5 senttiä ja hintaa oli 49,90€. Mä olen aika pitkään haaveillut mustista ajattomista avokkaista. Noihan menee niin kauan kunnes hajoaa/mahtuu jalkaan. Koko oli 36, mut musta vähän tuntuu, että on helpommat pitää, - siis noi on ihan ookoo kokoiset nytkin, mut ne on paremmat, jos laittaa semmoset puolipohjalliset päkiän alle, sillä saa vähän "pienennettyä" kenkiä. :D Otin muuten korkkarikuvat terassilla, mutta mutta.. Siellä oli vähän viileää. 

Ja mitäs mun kynsille kuuluu? Ei paljon mitään. Mulla oli oopperassa ranskikset, ja tänään on ollut pelkkä aluslakka kynsissä, huomenna varmaan virittelen jotkut kirkkaat pääsiäiskynnet jos löydän sopivan värisiä lakkoja. Ja jossain vaiheessa tulee kasa maisemakuvia myöskin, siivoilen nyt vähän huonetta ja katselen sen jälkeen, etsinkö niitä tänne tulevia maisemakuvia ja järjestelenkö vähäsen tota kuvat-kansiota. Se on nimittäin aika sekaisin, ja mulla iiiiso kasa kansioita, jossa on sekalaisia kuvia ja kansion nimi on 2011-04-06 tai jotain vastaavaa. 

Ostoslista muuten pieneni jonkun verran(lähti aurinkolasit, biksut, avokkaat ja shortsit pois) ja nyt muuten muistin, etten muistanut esitellä niitä aurinkolaseja. :o Koska kuvista tuli huonoja ja poistin ne koneelta. Kai mä sit otan huomenna paremmat kuvat. Tuli tosta ostoslistasta mieleen. 

Hyvää pääsiäislomaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti