perjantai 8. huhtikuuta 2011

Tisdag - Tuesdag

TIISTAI:
Mä haluaisin mustan cracklelakan. Ja ehkä jonkun värikkään cracklelakan? Pinkki, sininen tai lila... Mut kun lähin  Kicks on niin pirun kaukana... Jos sit kesällä Helsinkiin? :)

Mun kynnet feilas tänään, koska tuli vähän kiire kouluun. Mä en taida enää lakata kynsiä illalla myöhään, koska jos en saa niitä valmiiksi -> yritän tuhertaa niitä aamulla -> ne sotkeentuu -> mulla on rumat kynnet. Niissä siis aluslakka + Kiss valkonen kärkilakka koko kynnellä, päällä Lumene Natural Code Salty Splash ja päällyslakan huitaisin koulussa.





Sain eilen Vero Modan farkkuhameen, 29,95€ ja se on I-H-A-N-A! Ei siitä sen enempää, lähinnä äiti osti(ja ottaa rahat sit mun tililtä jossain vaiheessa, hmmm..) sen sen takia, että mulla ei ole hametta ja ollaan lähössä kesällä Kreikkaan.

Sit puhuttiin äidin kanssa yks päivä Hilfiger Denimin t-paidasta mulle, ja MÄ SAIN SEN. Anteeks caps lock, mut <333 Mullahan ei oo yleensä mitään merkkivaatteita, joten toi on nyt tosi ihana! Hintaa tais olla < 50€?
Ja kaivoin kaapista koululaukuksi Ellen muovilaukun. Äiti tilas joskus semmosen 6kk/12kk jakson Elleä ja sai ton laukun sieltä tilauslahjaksi, ja sit hän lahjotti sen mulle. Porukka(haha, oonpas ) on kyl tainnu tykätä, koska ne on kyselleet et mistä se on ja kehuneet ym. :)) Mä onnistuin sähläämään ton kameran kanssa jotakin, joten saatte ne kuvat laukusta ja paidasta joskus.

_______
Eli joo, nää on kirjoitettu tiistaina, mut ehdin julkaseen nää vast tänää, koska on ollut kaikenlaista...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti