sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Harry Potter -faniasu


Joku aika sitten joku toivoi(haha hyvät tiedot mulla) hp-faniasusta kuvaa, ja tässä olisi! Iki-ihana Tukholmasta helmikuussa ostettu kauluspaitani(paitapusero, anteeksi), ja musta neulepusero. Kravattina musta huivi. Taikasauvan virkaa ajaa vanha devil stickin ohjauskeppi(oon harrastanut sirkusta ja jonglöörannut devil(flower) stickillä, google helps). Lisänä oli läpällä Seppälästä alennuksella ostetut harmaat jättilasit. Lisänä laittaisin vielä mustan suht ohuen villa(kangas?)hameen tai muun semmoisen siistin polvipituisen ja mustat ballerinat/avokkaat. Ai niin, ja tupakaulaliina tottakai! 

Tiedättekö Pottermoren? Lisää tietoa suomeksi täältä. Oon siis betatestaajana siellä ja pääsin sisään reilu viikko sitten. Mut lajiteltiin kysymyksien perusteella(mitä pelkäät näistä eniten, mustat vai valkoiset shakkinappulat, valitse mieluisin soitin ja muita tuon kaltaisia kysymyksiä joista ei voi päätellä mihin tupaan ne johtavat) korpinkynteen. Oon aika iloinen siitä. No, korpinkynsien tupaväri on sininen ja pronssi, joten kaulaliinahan olisi ehdottomasti sinipronssi-värinen! 

Ai niin, taikasauva on mulla Pottermoressa vuorivaahteraa feeniksinsulkaytimellä ja 12 1/4 tuumaa pitkä, ja kuvassa oleva taikasauva on täydellinen, just niin mua.  Ja kavereita mulla huikeat 16, suurin osa Suomesta(Finfanfunin kautta), mut myös Iso-Britanniasta, Yhdysvalloista, Saksasta ja Hollannista! Oon Pottermoren kanssa vähän kuin pikkulapsi(lue: minä) jouluaamuna. :D
ja neuleeseen pitäisi ommella Tyliksen/korpinkynnen logo

2 kommenttia:

  1. siis minne ihmeen paikkaan sä pääsit? luin ton tekstin kymmenen kertaa enkä oikee tajunnu; oon tyhmä:D

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: selitin ehkä vähän epäselvästi, toivottavasti saat tästä selvää :D

    Se on Pottermore. Interaktiivinen nettisivu, jolla voi kokea Potterkirjat uudelleen. Esim. käydä Viistokujalla, nähdä Pörrö-kolmipäisen koiran jne. Siinä voi myös itse hankkia taikasauvan(ei tietenkään itselleen oikeassa elämässä) ja harjoitella taikajuomia.

    Elokuun alussa otettiin ilmeisesti miljoona ensimmäistä beta-käyttäjää(magical quill'in avulla), ja heitä on otettu vähän kerrallaan sisään. Sivusto aukeaa lokakuussa ja on silloin kaikille avoin. :) Suosittelen, jos on vähääkään Pottereista kiinnostunut!

    VastaaPoista