tiistai 20. syyskuuta 2011

Lilaa

 Töpöttelyä! Tein aika samantyyppiset kynnet touko-kesäkuussa, ja vieläpä aika samoilla väreillä. Tykkään näistä ihan kiitettävästi, mutta toteutus epäonnistui hiukan parissa sormessa ja olisi pitänyt jättää nää ilman hopeisia viivoja. Ensi keralla olen viisaampi! Yritin ensin tehdä pastellisävyillä näitä, mutta luovuin ajatuksesta ja laitoin päälle tutut sävyt. Siksi siis runsas lakkalistaus vaikkei ne edes näy kynsissä.

- Mavala: Super Base, Minute Quick-Finish
- H&M Summer Nails: light blue, yellow, mint green
- Eveline: Happy Colours 422, Pastel Colours 326
- Wild & Crazy Fancy Dream
- Delia art
kuluneet lakat, koska multa on lohjennut tänään kahdesta kynnestä pala, etusormi muuten vaan ja nimetön kynsikoru-reiän takia. + käytän todella taitavasti(huomaa sarkasmi) salamaa. :p
Huomiseksi kynsille töpöttelyjen päälle pääsi Golden Rosen violetti graffitilakka! Se muuten oikeasti toimii ja tykkäsin tästä. Tuli kerralla sopivan verran ja halkeili nätisti mun mielestä. Ja helppo saatavuus. ♥ Ainut mikä tässä ärsyttää on se, että kohta graffitilakkoja on varmaan kaikilla. Mä kun tykkään olla edes vähän omaperäinen. Varmaan tulen jossain vaiheessa ostamaan valkoisen tälläisen kaveriksi, Dependin oma alkaa olla aika kökkäreistä ja jämähtänyttä.

Mä oon viime aikoina suosinut iltapalana tämmöstä! Lämmin voileipä. Sivelen oliiviöljyä leivälle reippaalla kädellä, tiputtelen balsamico-viinietikkaa, ihan vähän mustapippuria(ehkä 1/4 pyöräytys siitä 'myllystä' per leipä), reippaasti oreganoa. Sit tomaattiviipaleita ja tavallista juustoa(meillä Polaria) ja lisää oreganoa. Sen jälkeen leivät mikroon hetkeksi, että juusto sulaa ja nami nami nami nami. Kannattaa kokeilla! ;)

Ja historian kirja + muistiinpanot. Meillä on koe huomenna ja oon lukenut nyt kaksi kertaa koealueen läpi + tehnyt muistiinpanot + lukenut ne. Vielä jos lukisi muistiinpanot ja jäsentelisi asioita päässä. Sit ehkä jo pärjään. Tai sit en, perfektionisti kun olen. Mulla on aika sekavat muistiinpanot ja mielenkiintonen vaihteleva käsiala, mutta riittää kun mä saan selvää. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti