torstai 15. syyskuuta 2011

avaruus

Huomasin, että mulla ei ole ollut tällä viikolla yksiäkään oikeasti kivoja kynsiä. Oon vaan tuhertanut päiväksi jotkut älyttömän rumat kynnet ja illalla poistanut ne ja tehnyt uudet. Ja syy on ollut ajanpuute ja se, etten ole halunnut laittaa vain kirkasta lakkaa kynsille. Otin kuitenkin näistä lakkauksista kuvat:
kimallusta!
Nää näyttää nyt paljon kivemmille! No jaa, itehän menin sitten pilaamaan laittamalla väärällä tekniikalla irtoglitteriä, joten...  Lakkoina Lumene Black Velvet ja MNY:n hopea glitterlakka ja alus- ja päällyslakat, en taaskaan muista mitkä. Mulla on monta viikkoa pyörinyt mielessä tämmöiset kynnet, ja tulee mieleen avaruus. Ja Color Clubin Space Case -lakka, joka on siis pinkki glittter/shimmerlakka. :DDD Space'han on englanniksi avaruus(ja tila, välilyönti, paikka, etäisyys ja ties mitä muuta) joten ehkä oon sitä kautta yhdistänyt nää alitajuisesti toisiinsa. :D

Tein seinälleni tälläisen viritelmän. Mun huoneen yksi seinähän oli täynnä nauloja kun muutettiin tähän asuntoon, ja oon käyttänyt niitä nyt aika hyvin hyväkseni. Harmi vaan, että pari on mennyt jo hukkaan, toinen jäi hyllyn taakse kun ostettiin uusi ja toinen meni, kun järjestin huonetta uudestaan ja sänky tuli pahaan paikkaan sen puolesta. Sain päähäni virittää tommosen koruseinän. Lankana on jotain vihertävää silkkinauhaa kieritettynä ohueksi ja oon sitten ripustanut korut siihen. Niin ja tossa alempana on yksi itse tekemäni koru jostain korusetistä, en oo käyttänyt kertaakaan(ikävä kyllä, olis ihan kiva mut jotenkin epäsopiva :( ). 

Katselin ja hain vähän inspiraatiota cutepolish'in youtube-videoista, ihan sikahienoja kynsiä ja kummiskin niin yksinkertaisia. Olisipa itselläkin niin tarkka käsi! Nyt tekemään uusia kynsiä(sainkin vähän ideaa noista videoista), jotka toivottavasti onnistuu! :--) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti