lauantai 18. helmikuuta 2012

Mielikuvitusmatkailua

 Mulla on ollut kunnon hemmotteluhetki tänään! Ensin treenasin puolen tunnin treenin, 4x15 minuuttia koko kehon treeni-kirjasta/DVD:ltä askellus- ja hyppyohjelman, ja sen jälkeen suihkuun järkyttävän putelimäärän kanssa. Ensin hiusten syväpuhdistus ja kroppa puhtaaksi ja sen jälkeen miedoksi(60℃ on aika sopiva, 70 oli jo liikaa) lämmitettyyn saunaan jalkakylvyn kanssa. Makasin pyyhkeen päällä saunanlauteilla ja jalat koukistettuna jalkakylpyämpäriin kuvitellen olevani hiekkarannalla aurinkoa ottamassa, se saunan kevyt lämpö tekee sellaisen auringon alla -fiiliksen jos on tarpeeksi mielikuvitusta. Taustalla soi kreikkalainen musiikki.... Ah. ♥ Mulla on huisi koti-ikävä Kreikkaan. Kyllä, koti-ikävä. Mun toinen koti on Kreikka. :D Mut nyt on puhdas olo, puunattu, kuorittu ja rasvattu iho.

Illalla salaattia(salaattia, tomaattia, kurkkua ja raejuustoa, oliiviöljyä, balsamicoviinietikkaa ja hitusen mustapippuria) ja paahdettua leipää jossa oliiviöljyä ja oreganoa! Nam nam... ♥
Mulla oli eilen suuri käsienkuivuusongelma, joka näytti tältä:
Eli siis tosi kuivat kädet. Mun käsiin sattui, niin kuiva ja rikkinäinen iho. Yritin ensin laittaa tuota Vaselinen käsirasvaa mutta kirvelemisen/kihelmöinnin jälkeen antauduin huuhtelemaan sen pois ja kaivoin yöpyödän laatikosta vanhaa Protopic 0,03% -lääkevoidetta, jota mulle on joskus määrätty ihottumaan. Se oli aika tehokas ja illalla vielä nukkumaan käydessä oliiviöljyä ja Vaselinea. Onhan nämä vieläkin tosi kuivat, mutta toi Protopic oli aika emergencyvoide. Kyseessä on reseptilääke, joten sitä on aika vaikea saada valitettavasti. :/ Ja ihan sikakallista, mutta onneksi kela korvasi sitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti