tiistai 21. helmikuuta 2012

Yhdistelyä = ?

 Tein viime viikolla aika mielenkiintoisen väriyhdistelmän. Laitoin alle Mavalan Bronze Greeniä pari kerrosta ja päälle töpöttelin sienellä Pretty Womanin sinivihreää lakkaa päälle.Tuli pohjalakkaan ihan eri värinen(yhdyssana?) shimmer. TYKKÄÄN, pitää koittaa jollain eri väreillä tätä uudestaan.
 Jopa mun kynsiin aina-niin-kriittisesti-suhtautautuva S tykkäsi väristä. :D Ja S'stä puheenollen, voisi ehkä vähän koittaa lukea parikokeeseen, joka on S'n kanssa äidinkielestä(mainonta). Se(hän) ei varmaan innostu hirveästi, jos olen koko päivän muistuttanut kokeisiin lukemista("luet sit kokeisiin, etkä lue vaan ficcejä!") ja sitten en itse lue.
Olen muuten viime aikoina(= kahdella viimeisimmällä viikolla) harvinaisen hyvin viihtynyt yksivärisissä lakkauksissa. Tai viihtynyt ja viihtynyt, niitä on ollut. Tai no, ehkä tämä on kaksivärinen mutta siis koristelemattomissa. Ehkä se johtuu siitä, ettei ole ollut aikaa koristella. :D

Olen muuten oppinut Wikipediasta uuden sanan! Järjestelmällisentelentelemättömyydellänsäkään. Vaatimattomat 46 kirjainta. Mutta mä en taida enää ymmärtää, mitä se tarkoittaa(vaikka suomea onkin!) enkä osannut kirjoittaa sitä vaan piti katsoa mallia Wikipediasta. Mutta päättämättömyydellänsäkään 'kin(periaatteessa vois lisää kin-lopun? ;D) on aika hyvä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti