perjantai 24. helmikuuta 2012

Rakkauskynnet, versio kaksi.

Mulla oli selvä visio, mutta toteutus.. no, ei mennyt niin kuin Tartofraisesissa. Mutta kyllä mä ehkä oon ihan suht tyytyväinen.
Pohjalla Dependin tummanharmaata mattalakkaa, päällä sydämet akryylimaalisekoituksella ja parilla kynsilakalla ja Depend 227'llä tehty hopeat rajaukset sydämiin. Nimettömissä strassit. Mitäs tykkäätte? :))

Ääh, joo. Näin lyhyt pikapostaus, mutta mä olen nukkunut tänään päänsäryn ja kurkkukivun ja muuten vaan surkean olon takia 3, 5 tuntia ja sen jälkeen muuten vain lagaillut tekemättä mitään järkevää. Ja ajatukset on vähän pihalla. Kiva, just kurkku kipeänä kun maanantaina pitäisi mennä melkein viikoksi rippileirille korpeen 24 muun riparilaisen kanssa. No, ehkä huomenna sitten paremmin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti