perjantai 11. marraskuuta 2011

11.11.11.

Hejjj! Nyt tuntuu että on fiilistä kirjoitella oikein kunnolla! Okei, mulla on ollut tänään huono fiilis, mut just nyt on hyvä fiilis. Mulla on nykyään huono päivä vähän joka päivä, mutta en ala siitä pulisemaan tänne. Eli ei avautumispostauksia, siis. Mutta niin! Uintia tänään, kuuden minuutin pitkän matkan uinti, 13 kertaa allas päästä päähän, noin 215 metriä siis yhteensä, kasi numerona. Oon tyytyväinen, viimeksi taisi olla 11 krt, numero 7. Parannusta siis. Oon myös innostunut Klikkaa mua -sarjasta, oon nyt kaksi jaksoa Katsomosta katsellut tällä viikolla. Tykkään!

Otin äsken lakat pois ja mitä mua odotti...

No joo, keltaiset kynnet, mutta noi kärjet. Hei, mä yritän pitää kynnet kuosissa ja mitä saan takaisin. Lohkeilevat ja liuskoittuvat kynnet? Jipii. Löysin myös uusia lakkauksia laittaessani lempilakkani, frost/foil -koostumuksinen hopea Depend, josta myöhemmin lisää. Mut ennakkohehkutuksena, se on aivan ihana. Tekisi mieli postata siitä jo nyt. Ehkä säästän sen myöhemmäksi, ja postaan näistä kynsistä:
Kokeilin siis ensimmäistä kertaa H&M:n 7 ml kynsilakkaa, sävy Taupe.Tuollainen mutalakka, vähän ehkä turhan ruskea eikä sovi oikein ihooni. Ajattelin testata, miltä tää näyttäisi sekoitettuna MO Mushroomiin... Päälle lätkäisin konadit laatasta m25, vähän sotkeentui, kun en osaa vielä leimailla kunnolla. Päällyslakkana konad top coat. :) Ylemmässä kuvassa lakkaa on kaksi kerrosta, alemmassa yksi. Sävyero on todella huomattava, mutta tää peittää aika hyvin yhdelläkin kerroksella(verrattuina joihinkin, jotka tarvitsee neljä päästäkseen samaan lopputulokseen..)
 Naputtelin muuten samalla huomisenkin postauksen, ja ajastan sen huomiselle. Tänään on muuten 11.11.11, ootteko huomanneet mitään erikoista? Mä en, ja 11.11.11. klo 11:11 tein vaan englannin sanakoetta. :D

Hyvää viikonloppua! :)

4 kommenttia:

  1. 11.11.11 klo 11.11.11 mä ja mun kaverit toivottiin :D hei, sen verran erikoinen luku että eiköhän sillon oo lupa toivoo ;)

    VastaaPoista
  2. Jane: toivottavasti toiveet toteutuvat :)

    VastaaPoista
  3. mistä noita konadeja leimoja ja laattoja voi oikee ostaa?:) en oo jaksanu ikinä katsoo mistään paikasta ja vaikka on jo kauan pitäny hankkia:D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Konad-juttuja voi ostaa Suomesta Stockmann-tavarataloista(mulla ei ole tarkkaa tietoa, onko kaikissa myymälöissä, mutta ainakin Helsingin keskustassa, Jumbossa ja Tampereella pitäisi olla), mutta valikoima on aika huono. Jumbon Stockalla oli muistaakseni 3 eri laattavaihtoehtoa. Jos sulla on mahdollisuus tilata, Cesarsshop on luultavasti hyvä vaihtoehto(suomalainen nettikauppa, mulla ei ole henk. koht. kokemusta, mutta olen kuullut paljon hyvää. http://www.cesarsshop.fi/index.php), ja myös ulkomaisissa nettikaupoissa myydään konadeja, mutten valitettavasti tiedä niiden nimiä/luotettavuutta, kun en ole tilaillut. :) Mulla itsellä siis on vain yksi konad-laatta, ostettu Jumbon Stockmannilta. :D

    VastaaPoista