torstai 10. marraskuuta 2011

Ostoksia... taas.

Tän postauksen jälkeen pitäisi olla kaikki ostospostaukset postattu ja en oo pariin viikkoon ostanut mitään erikoista. Suklaata vaan. :D Oon muuten huomannut että ryyppään suklaalla. Yleensä tartutaan siinä vaiheessa viinapulloon, vaan mä tartun suklaalevyyn ja vesipulloon. Että silleen. Angst. Mutta siis joo, uudet alennusfarkut Lindexiltä. Perussiniset, mitä mä oon vähän etsinytkin, alkuperäishinta 44,95€ ja -70% = n. 13.50€. Vähän reilun kokoiset vyötäröltä/lantiolta, mutta vyöllä korjaantuu, ja nää on nytkin jalassa. I like!
Norjan ostoksia taas. Gantin pinkki neulepusero! :) Vähän heikkolaatuinen kuva(salama, ei oikein ollut luonnovaloa) mutta kuitenkin. Sandvikassa oli semmonen Fretex-niminen second hand shop, joka oli ihan perusvaateliikkeen näköinen(vaikka kuten KappAhl ym.), mutta vaatteitat pääsääntöisesti vain yhden näköistä yhdessä värissä ja koossa. Eli siis kirppari. Osa oli ihan uuden veroisia(jossain jopa laput kiinni), osa selvästi käytettyjä, niin kuin tämä neulepusero. Mutta siis kaikki väreittäin siistissä järjestyksessä liikkeessä, ihanaa. Ei sellaista sotkuista koppitunnelmaa niin kuin paikallisella kirpparilla, jossa ihmiset itse myyvät kamojaan. Tänne sai tuoda muovipusseissa vaatteensa ja myyjät pistävät esille ja kauppaavat. Suomessakin saisi olla tälläisiä, varsinkin kun ottaa huomioon, paljonko tästä paidasta maksoin. 69 kruunua. Eli siis 9,25 € tästä. Sanoisin, että aika edullisesti! :D Ne Vero Moda-H&M-paidatkin maksaa enemmän, ja veikkaisin tämän kestävän vähän paremmin, vaikka onkin käytetty. Hyvä ostos!
Sitten nää mun ihanat kengät! Sandvika Storsenteristä, Sapatos-liikkeestä. Siellä oli joku kampanjapäivä/viikonloppu ympäri Norjaa juuri silloin, joten nää oli just oven pielessä esillä josta nämä nappasin. Epäröin ensin itse, mutta äiti ja täti kannustivat ostamaan ja kaksi päivää oon pitänyt näitä koulussakin ja todennut ihaniksi. En kadu. Hinta 695 kr = 93,20€. Varren voi kääntää, että tulee turkisvuori esiin, ja saa näin uuden ilmeen kenkään. Tähän mennessä oon kuitenkin pitänyt noita kääntämättä, ja varmaan jatkossakin. Tulee ikävät painaumat varteen jos noita pitää kauan käännettyinä, ja varmaan valo muokkaa väriä sitten ja sit varressa vaihtuu puolessa välissä väri. :D Oon todennut nää kengät nyt just mun tyylisiksi, mulla yleensä kengissä on vähän jotain erilaista kuin mitä muilla. Esim. nämä. Plus oon luvannut, etten osta Uggeja, en feikkejä enkä aitoja. Kuuntelin koko viime talven luokkalaisten valituksia siitä, että ne on märät, liukkaat ja kylmät(feikit). Enkä tykkää myöskään mallista. Sovitin aitoja UGGeja, mutta ne oli tyhmän tuntuiset jalassa. :D Näillä kengillä mennään! Tosin väriä epäilin aluksi, oon vähän karsastanut ruskeaa väriä vaatteissa ja kengissä ja mielummin tyytynyt mustaan/harmaaseen. Mutta nää on just hyvät! Karva keinoa, pinta nahkaa. 
Katellaan, jos saisin huomenna postattua kynsiä vähän, aika monet postaamatta. :p

2 kommenttia: