lauantai 2. heinäkuuta 2011

Aaahhh...







Aah, kesä <3  KESÄKESÄKESÄ. Just tälläset kelit on mun mieleen, paitsi ehkä vois olla pari astetta viileempää ettei tarvis ihan koko aikaa juoda ja kuolla kuumuuteen. Ja ehkä vanhuksille vois tarjota ilmaset tuulettimet tai jotain? Tai kun niillehän näin kuumat ilmat on aika rankkoja...

Vietän kivaa lauantaita ulkona, oon ollut biksut päällä makoilemassa laiturilla ja ottamassa aurinkoa, sekä uimassa, ihanan virkistävää vettä, just sopivan lämpöistä. :) Oon myös lakkaillut kynsiä ja ollut koneella tässä terassilla. Ja oon nauttinut jääteestä(Rainbow Ice Tea Lemon <3) ja Coca-cola cherrystä...

Mulla on aina kesäisin tolkuttoman kuivat jalkapohjat ja niistä lähtee iho, mutta tänä vuonna ihon lähteminen ei ole rajoittunut ainoastaan jalkapohjiin. Jo pari päivää on ollut aika kuivan näköiset käsivarret aika ajoin, mutta tänään vuoron perään uimassa käynti ja auringonotto kostautui. Viimeinen niitti. Mulla on reidet ja sääret kauttaaltaan ihan kuivat ja hilseilevät, sekä käsivarsistakin puolet on ihan hilseilevää. Jippijaijee. Äiti onneksi lupas käydä huomenna ostamassa vartalonkuorinta-ainetta. :) Ja ihon rasvaaminen tänään suihkun jälkeen on kyllä ihan ehdotonta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti