lauantai 2. heinäkuuta 2011

Mihin tulikaan sorruttua..

.. Mavalaan. 

Käytiin S:n kanssa eilen shoppailemassa, ja syömässä Hesburgerissa + jätskillä. Aamusta mentii shoppailemaan, oltiin perillä aika lailla kymmeneltä. Kotia päin lähdettiin n. viiden aikoihin. Oli kivaa, mutta ehkä vähän turhan lämmintä :--D


Mustan Lumenen lakan ostin jo keskiviikkona, ja nimi on Black Velvet(Emotion, 4,50€). Seuraavana Models Ownin True Blue, koska kaipasin perussinistä cremelakkaa ja mikäs muu on parempi kuin tämä? (Seppälä, 4,95€) Multa puuttui alus- ja päällyslakka, joten päädyin hetken mielijohteesta ostamaan oMavalaa, kuten jo otsikossakin oli. Minute Quick-Finishistä tulee testi piakkoin, jolloin kuulette miten ko. aine toimi. Super Base vaikutti hetken kokeilulta ihan hyvälle. (Emotion, 3,50€/kpl S-etukortilla, ilman 4,50€ /kpl)


Puuvillainen harmaa kukkahuivi, jossa on pitsireunat kauttaaltaan. Tää on pituudeltaan ihan sopivan pituinen, ja leveydeltään n. 30cm. (Lindex, 12,95€ -50% = 6,48€) 

Ihan tavallinen tummansininen hiukan harmahtava pitkä toppi, oon 161 cm pitkä ja yltää mulla puoleen reiteen.   

Tässä on sen verran avonainen kaula-aukko, että joudun pitämään toista toppia alla tai kääntämään takaperin ja pitämään neuletta tmv. päällä ettei näy että se on hassusti takaa paljon alempana kuin edestä.  (Lindex, 7,95€ -50% = 3,98€)
 Musta tosi kiva suht tiukka(eli ei mikään löysä niin kuin kuvasta saattaa näyttää), lyhythihainen paita, jossa on vähän huolittelemattoman näköinen kaulus ja kivat hihat + koristenapitus. (Lindex, 14,95€ -70% = 4,48€)


Pronssinvärinen perhoskaulakoru. (Vila, 9,95€ -50% = 4,98€)
  

Coca-cola cherry. Kirsikan makuista coca-colaa, mutta lähinnä maistuu esanssiselta, mut kyllähän tää paremman puutteessa menee oikein hyvin :) (S-market, 1,69€)

Oon himoinnut tätä keittokirjaa aika pitkään, ko. kirjassa on kattavasti tietoa allergioista ja mä satun olemaan allerginen kananmunalle ja mulla on keliakia(vehnä, ohra & ruis kiellettyjä), joten tässä on hyvin ihan perusruokaohjeita. (Suomalainen kirjakauppa, 9,95€)

Siinä ne oli. :)

// Tekstit ja kuvat on taas ihan missä sattuu, mutta mä onneksi oon vaihtamassa ulkoasua piakkoin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti