keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Frosted Fuchsia / Planks A Lot

Mun otsikkomielikuvitus on kokenut laskusuhdanteen viime aikoina...
Hmmm. Näyttävätkö nämä feilanneille kynsille? No, minusta näyttävät. :D Pohjalla kaksi kerrosta Planks A Lotia(tässä vaiheessa meni vielä ihan hyvin..). Onnistuin kuitenkin ruttaamaan lakkauksia, ja halusin kokeilla konadeja muullakin värillä kuin valkoiselle, mustalla tai hopealla. Otin Wet 'n Wildin Frosted Fuchsian ja leimasin konad-laatasta m25 kuvioita vähän ranskis-tyylisesti tippeihin sekä muutamaan kynteen perhoset ylemmäs kynteen. 
Mun pitäisi lyhentää kynsiä vasemmasta kädestä ja saada etusormien kynnet kasvamaan. Mrr, miksi juuri etusormien kynsien pitää lohkeilla, kaikki muut kynnet kyllä kestävät kasassa... Argh. 

Sain ladattua eilen Angry Birdsin kännykkään ja voin todeta nyt, että olen täysin koukuttunut siihen! Pelasin koulussa pari välkkää sitä, ja tänään ja eilen kotona. Huomenna vaihtuu liittymä kännykässä, saan vihdoin sen netin.

4 kommenttia:

  1. Mä oon saanu kans nyt kasvamaan kynnet vasempaan käteen, kaikki!! ;o mutta oikeassa kädessä etu- ja keskusormi on ihan tynkiä:(
    Sitten kun kaikki kynnet on samanpituiset niin tykkään kyllä;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. :) Mutta aika jännä, olen vasuri ja vasemmassa kädessä on pidemmät kynnet. No, ehkä pidän oikean käden kynsistä parempaa huolta, kun ne on ne ensisijaiset kuvattavat. :D

      Poista
    2. Jännä tosiaan:o mä kun olen oikeakätinen ja kaikki tulee tehtyä sit oikealla, niin oikean käden kynnetkin kärsii enemmän!

      Poista
    3. Niinpä! Outoa.. Ehkä käytän sitten oikeaa kättä jotenkin enemmän siitä huolimatta, kun osa jutuista on pakko tehdä oikealla..

      Poista