maanantai 9. huhtikuuta 2012

Metallic Petrol & Black Swirl

Eilisellä kyläilyreissulla vierähtikin koko päivä, automatkoissa meni jo pelkästään kolme-neljä tuntia ja sitten aika vaan hurahti ohi, syötiin pitkän kaavan mukaan jne. Oli tosi mukavaa ja kiva nähdä sukulaisia.

Mutta ne kynnet!

Pohjalle laitoin H&M Metallic Petrol -lakkaa(kotoisin siitä lakkasetistä), kaksi kerrosta riittää. Mun mielestä tämä ei ole petrooli, vaan jännän sininen lakka sinisellä shimmerillä. Seassa on myös hopeaa shimmeriä siellä täällä. Aluksi ajattelin, että tämä lakka on ihan vaan tälläinen perus, mutta tämä on itse asiassa aika kiva ja mitä kauemmin tätä kynsillä katselin, sitä enemmän tykästyin tähän. Jag gillar!

Matkin nämä omista kynsistäni parin viikon takaa, tässä postauksessa on ne kynnet. Vähän eri pohjaväri vain. Tykkäsin niistä niin paljon, että päätin tehdä toisinnon. Tälle oli joku englanninkielinen sana, mutta nyt en muista mikä se oli... Redone? Vinomanissa MO Black Swirl, päällä hopealla Dependillä(223) konadlaatasta m25 kukkia. Tein rajaukset vanhan nail art-lakan siveltimellä ja hopealla Dependillä. Strassit joka kynteen ja Seche Viteä päälle, valmista! :)
 Jossain kuvassa saattaa ehkä nuo hopeiset shimmerit H&M:n lakassa näkyä? Ai niin, nimettömissä on tarkoituksella eri päin strassit kuin muissa kynsissä.
Lakkakuvaa vaihteeksi! Kiss Ultra Growth, H&M Metallic Petrol, Models Own Black Swirl, Depend 223, Seche Vite Dry Fast Top Coat.

Miltäs näyttää? Musta tuntuu, että tästä tuli mun lempilakkaus pitkäksi aikaa, kun kerran olen jo kahteen kertaan lyhyen ajan sisällä viitsinyt tämän tehdä!

7 kommenttia:

  1. Nää on tosi hienot :) Koska vastaat siihen kysymys postauksen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Olen tänään vastaillut kysymyksiin, pari jäljellä vielä ja varmaan huomenna julkaisen sen. :)

      Poista
  2. Tosi hienot kynnet! Hieno värikombo :) Ei ole sanavahvistusta sinulla päällä :)

    VastaaPoista
  3. hienot on :)) <3 pidän kovasti. liityn lukijaks :)
    Mun ja mun frendinkin kynsiblogii saa käydä kattoo ja liittyy lukijaks ja muuta kivaa :)) mut toki ei oo pakko !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäät ja liityit lukijaksi :)

      Mä en valitettavasti näe profiilissasi blogisi linkkiä?

      Poista