keskiviikko 11. tammikuuta 2012

blablabla

PLAY: The Butterfly Effect - Pure
PLAY: The Butterfly Effect - Phoenix

Löysin uuden bändin taas ja sitä onkin nyt tullut kuunneltua jonkin verran tänään ja eilen. :D Sitten vähän "treenasin", eli aion pitää lupaukseni liikkumisesta ja kuntoilusta, ja äiti oli ajatellut uuden vuoden turvin toteuttaa saman ja ostikin kirjakaupasta sen kirjan, mitä olin vähän katsellut, että tuo olisi kiva... Telepatiaa, telepatiaa...


Lämmittelin siis ensin dvd:n avulla ja sitten testasin kunnoin tuloksin alavartalo hyvä, keskivartalo hyvä, ylävartalo tyydyttävä. Tiesin kyllä jo alun perinkin, että olen huono punnerruksissa ja koulussakin on perinteisesti mennyt aika huonosti nuo punnerrukset, oli ne sitten naisten tai miesten. Ja ei, blogistani ei ole tulossa mitään treeniblogia, mutta mä halusin tänään laittaa itseni ajankohtaisia juttuja ja varmaan huomenna(= torstaina) tulee sitten kynnet esittelyyn. Mulla on ollut tänä vuonna nyt ehkä puolet muita kuin kynsijuttuja, mikä on mun makuun aika paljon. No, ne tulevat aika varmasti lisääntymään sitten, kun saan tämän Trind-kuurin loppumaan. Aina ei vaan jaksa lakata kynsiä, kun tietää, että ne pitää joka tapauksessa ottaa pois, halusi tai ei. :D


Niin ja olin tänään matematiikan tukiopetuksessa! Tuli taas vaihteeksi mieleen, että onko se kuitenkaan niin kiva, että muut on kyselemässä, että mitä mä siellä teen ja seuraavaksi toteaa "Ai, mie luulin et sie oot hyvä"
No jaa, "luulo ei ole tiedon väärti vieläkään" totesin takaisin. Onhan se hauskaa, että ihmisiä kiinnostaa miksi olen siellä. :D


PLAY: Christina Perri - A Thousand Years
Christina Perriä olen kuunnellut myös, eniten A Thousand Yearsia, joka on Twilight - Aamunkoi osa 1:n soundtrackin ehkä hypetetyin biisi ja ihana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti