keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Dress pondering, studying, writing, training, blogging, nails - too much to do

Mulla on iiiihan liikaa tekemistä tälle päivälle. Tai no juu, mekkopohdiskelut nyt on ehkä jo pohdittu kirjastossa ja mulla on viikko aikaa suunnitella millaisen mekon ja kankaan haluan konfirmaatioon. Kirjoitus jää välistä ihan ehdottomasti ja koulujutut on vähän pakko tehdä. Ja kynsillä tällä hetkellä öljyt imeytymässä.

 Tänään saattaa tulla vielä postaus lempilakoista jos vaan ehdin sen kirjoittaa, lakat ovat valittuna ja kuvat otettu mutta aikaa pitäisi saada vuorokauteen jostakin muutama tunti lisää, - mieluiten sellaisia, jotka voi käyttää mutta jolloin aika ei kulje eteenpäin. Mutta ei historian tunneille. :D

Priorisointia ja järjestelyä... vasemmalla numero tarkoittaa tärkeyttä, oikeanpuoleisempi sitä monesko aine se on(esim. historia ensimmäisenä huomenna, äidinkieli toisena, mutta historian läksy ei ole niin tärkeä), ja vieressä aine ja tehtävät. A, B, C tai D on vaikeusaste ja riippuu aineesta, tehtävistä ja niiden määrästä. A:ta ei olekaan tänään, höh. Ja miksiköhän mä selitän mun läksyjärjestelyistä blogissa, jonka pitäisi olla kynsiblogi? Alla kirjat joista läksyä, päällimmäisestä tehdään ensimmäisenä. :D
Ai niin, en ole onnistunut ottamaan tällä viikolla yksiäkään kunnollisia kuvia, argh. Kaikki tollasia sumeita ja epätarkkoja ja tummia ja hnnnggh. Oi valo ja aurinko, tule nopeasti takaisin... ARGH, mua ärsyttää nämä huonot kuvat........ Kumpi lie teitä ärsyttää enemmän, huonot kuvat vai mun valitus huonoista kuvista?

2 kommenttia:

  1. Apua miten paljon sulla on läksyjä vaikka oot saman ikänen ku mie !?!?!?! huhhuh meillä on enintään kuudesta aineesta per. päivä, ja yleensä alle neljästä aineesta:d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei nää samalta päivältä ole, mä vain olen kätevä kasaamaan ison kasan läksyjä kerrallaan, kun en viitsi tehdä joka päivä päivän läksyjä heti. :D Meillä on 0-5 aineesta per päivä, riippuu vähän minkä verran ehtii/viitsii/pystyy tekemään tunnilla ja välitunneilla, mä harrastan välitunnilla läksyjen tekoa kun säästän silloin aikaa eikä tarvitse raahata kirjaa kotiin vaan voi jättää sen kaappiin odottelemaan seuraavaa tuntia.

      Kuolisin jos noi kaikki olisi yhden päivän läksyt... Hrrr. :D

      Poista