tiistai 10. tammikuuta 2012

*naps naps* = lyhyet kynnet

HUOM. Postaus sisältää kuvia lakattomista huonokuntoisista hiukan värjäytyneistä kynsistä.

"Hei, se hikari leikkas kyntensä!"
"Leikkasko? No, oli aikakin, se raapi aina kaikkia niillä kotkankynsillään.."
"Joo joo, leikkas. Ja naputti aina pulpetin kantta!"
"Älä! Mieti nyt, enää se ei voi puolustautua kynsillä. Hahaa, mä pääsen lukemaan sen tarinan sen vihkosta, kun sillä ei ole kynsiä!"
"Niinpä! Ja ne eri pituiset kynnet oli ihan hirveät..."
"Jep, ja mä voin vaan kuvitella miten likaiset ne kynnenaluset oli, kun sinne menee köksässäkin kaikki taikina ja sillee."

Yllä oleva teksti on siitä miten musta varmaan puhuttiin eilen, koska vetäisin sunnuntaina kynnet ihan lyhyiksi. On kyllä orpo olo. Ja toi tarinan vihkosta lukemis-juttu oli se, että E halusi lukea mun H/D-ficin mun vihkosta ja mä satuin olemaan aika kärkkäänä puolustamassa laukkua ja samalla vihkoa. Ja aseena oli kynnet, totta kai(kyseli, että onko mulla pikkusisaruksia kun oon niin taitava tavaroiden puolustamisessa :D) Mä itse vahingossa painan aina jäljet kynsillä kämmeniin, koska en vaan tajua, että ne on siinä, ja kun ne oli niin pitkät niin väkisinhän ne painautuu ihoon kun puristan kämmenen kiinni. Mutta niin, kynnet lyhentyi ja on nyt suht samanpituiset keskenään. Ja Trind Nail Repairia pintaan joka päivä, että kuntoutuisi.
Niin samanmittaiset, jos ei lasketa etusormen kynttä jonka viipaloin ah-niin-taidokkaasti raastinraudan viipalointiterällä(oli ihan pakko kokeilla - ja toimii, myös kynsiin).

 Ja tylsä yksivärinen lakkaus eiliseltä. Flormarin pinkkiä(407) kolme kerrosta ja päällä Seche Vite. Ihanan pirtsakat silti, ja karkkivärinen. Tulee kesä mieleen. Ja ne karkit.

// Postausehdotuksia tänne?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti