maanantai 9. tammikuuta 2012

Postausehdotuksia otetaan vastaan!

Nyt vähän tylsempi postaus, koska mulla ei ole muuta asiaa kuin, että postausehdotuksia otetaan vastaan! Mä länttäsin nimittäin juuri koko kynnen tarrat kynsille, ja aion ottaa projektin, että kuvaan kynsien kunnon joka päivä, että näkisitte(ja että mä itse näkisin), miten nuo tarrat kestävät. Mulla on tasan kahdet kynnet esittelemättä, joten niistä riittää vain kahdeksi päiväksi postausta(+ sitten olisi yksi kuvapostaus) ja mun uuden vuoden lupaus(jota en itse asiassa minneen varsinaisesti luvannut, en edes itselleni) on ollut postata joka päivä, enkä tahtoisi tahdista luopua kun olen näinkin kauan jaksanut potkia itseni postaamaan, vaikka olisi kuinka mieli tehnyt lukea ficcejä. :) Ai onko tämä mun velvollisuus? Ei tietenkään, mutta mä jotenkin olen jäänyt koukkuun tähän 'postaus per päivä'-lupaukseeni ja tahdon sitä toteuttaa, aina vaan ei riitä into just sillä hetkellä postaamaan, ja postaan sitten ekaksi vähän väkisin, "ei nyt millään jaksais", mutta en kuitenkaan siirrä sitä vaan postaan ja kuitenkin mulla innostus siihen postaamiseen on. Ja tänäänkin tuli kolme ihanaa kommenttia eiliseen postaukseen ja ne saivat mulle tosi hyvän mielen ja hymyn aikaan, kiitos! :) 

Oh, vähän karkasi aiheesta. Mutta siis, olisko teillä jotain kivaa postausideaa mielessä? Voin kuvailla videotakin, tai ainakin yrittää(äsken just yritin ja kun katoin miten se onnistu, puolet ajasta se mitä tein ei näkynyt kuvassa...). 
Sivupalkista voi postauksia-otsikon alapuolelta katsoa, mitkä toiveet on toteutettu jo. Haluatteko jotain lempikynsilakat, -vaatteet tai -kosmetiikka -postausta? Jonkun jutun esittelyä? Jonkun kaveripostauksen? Luontokuvia? (:D) Ehdottakaa!

Ai niin, kuvituksena tammikuulta 2010 otettu talvikuva. Nyt ei paljon ole jäälle asiaa, joten taitaa jäädä jäätyneet kaislat kuvaamatta. 

4 kommenttia:

  1. Kaveripostaus (mikä se ikinä onkaan...) ja lempikynsilakat kuulostaa molemmat kivalta :D
    Ja videot on tietty aina ihania :)

    VastaaPoista
  2. Jane: No, kaveripostauksia on monenlaisia(mä ajattelin, että mä voisin pistää pari kaveria kirjottamaan musta itsestäni ja että mitä mieltä ne on mun kynsiharrastuksesta tai sitten voisin ihan vaan kertoa millasia kavereita mulla on, tai vaikka jotain kysymyksiä että vastataan molemmat tai vaikka toistemme puolesta ymv.).

    Kiitos mielipiteestä :)

    VastaaPoista
  3. tee vaikka meikkipostaus et mitä meikkejä käytät ja sit laukun sisältö postaus olis kiva :) miks et muutes laita ittestäs tänne? :)

    VastaaPoista
  4. ebbuebbu: Voisin meikkipostauksen tehdäkin, ainut vaan, että päivän kosmetiikka-postaus olikin jo niin se olisi vähän sama asia, ja laukun sisältö-postauksen olenkin jo tehnyt, täällä. Oletan että tarkoitat "miks et muutes laita ittestät tänne?" -kohdassa, että miksen laita kuvaani tänne, niin mä pyrin pitämään naamani pois netistä. Silloin kun vielä olin Facebookissa, pyysin luokkakaverianikin poistamaan kuvan, jossa myös minä esiinnyin. Kyse on yksityisyydestä siis. Ja en välttämättä haluaisi, että kaikki(esim. koulukaverit) tunnistaisi blogini kasvojeni perusteella ja pystyisivät lukemaan juttujai. Tunnistakoon kynsistä mielummin ;)

    VastaaPoista