lauantai 7. tammikuuta 2012

Kukkatarroja

Pitkästä aikaa kunnon siniturkoosia kynsillä! Mä olen vähän vaihtanut mielipidettäni tämän väristä, tämä on ehkkä kumminkin enemmän taivaansininen kuin kunnollinen turkoosi. Koristeluna vaatimattomasti tarrat. Ne on muuten niitä uusia, Wild & Mild-tarroja. Toimi mun mielestä tosi hyvin, mutta tarras ehkä hitusen liian hyvin kiinni joten asettelussa sai olla tarkkana. Ja mun olisi pitänyt oottaa pinsetit avuksi asettelussa, muutenkin. Epäilin aluksi, että sopiiko lakan väri tarroihin, mutta ihan hyvinhän se sattui. :) Pohjalakkana siis Depend 228. 

Mun kädet on yllä olevassa kuvassa aika punaiset, mä onnistuin stressaamaan ja hikoilemaan illalla/yöllä sen verran, että raavin kädet punertaviksi. Mä stressaan, jännitän ja hermostun nykyään helposti ja vähän kaikesta, ja sen seurauksena alan hikoilla ja mun iho saa kärsiä seuraukset. 
Päällyslakkana Depend Quick and Shine Top Coat, joka muuten toimii ihan suht hyvin. Matattunakin nämä näyttivät aika hyvälle mielestäni.

// Ja hui, että mulla on inspiraatiota kirjoittaa! Saa nähdä kuinka kauan se kestää, nyt se on kestänyt kolme word-sivua jatkoficciä(Dramione). Toivottavasti inspis ei nyt katoaisi mihinkään koska inhottavaa jos multa jää taas yksi keskeneräinen ficci koneelle lojumaan, kun plot bunny ottaa jalat alleen. Haluan nimittäin kirjoittaa jatkoficciä. Plus lupauduin vapaaehtoisesti melkein oikolukijaksi, vaikka en S:n ficcejäkään kovin aktiivisesti jaksa oikolukea. Ehkä se johtuu siitä, että S ei viitsi enää odottaa multa niin paljoa kun tietää millainen olen. S: "Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset ja sitten on vielä sä." ;) Hah!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti