sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Hopeisia kukkia

 Ensimmäiset onnistuneet konadoinnit! Tykkäsin näistä ihan hulluna ja nämä oli keskiviikkoillasta nyt tähän sunnuntaihin asti. Alla on Seppälän halpis Pretty Woman -lakka(ei ole onneksi samankaltainen Wet 'n Wildin Caribbean Frostin kanssa, CF on vihreämpi) ja päällä Depend 223(hauskaa, googletin numeron tarkistaakseni, että se on varmasti oikea, niin tulee mun kaksi videota ko. lakasta Googlen kautta esille :D). Leimauksia useammat kuviot aseteltu samalle kynnelle, tavoitellen koko kynnen kuvio -fiilistä.
 Alla kuvat onnistuneimmista leimauksista:

Eihän ne nyt mitään täydellisiä ole, mutta hyvinkin riittää jopa mulle. Mä olen perfektionisti tosi monessa asiassa ja kynsijutuissa se useimmiten pistää vain vihaksi. :D Mutta näistä tykkään, mitäs te? :)

8 kommenttia:

  1. Oi, ihanat (: Värit sopivat todella hyvin toisiinsa.

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat!!:) Rakastan tuota väriä ja sopivat todella hyvin yhteen... sinulla on todella ihana blogi!:)

    VastaaPoista
  3. Mä tykkään kans! Todella upeet! ♥ Ihanat värit ja tuo koristelu on aivan täydellinen.

    curiousnoora.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Sartzu: Tykkään itsekin noista kynsistä tosi paljon! Kiitos :)

    Noora: Kiitos! :))

    Piristitte päiväni ihanasti, kommentoijat! ;)

    VastaaPoista
  5. Luin sun aikasempii textei. sun blogi on tosi kiva ja osaat tehä hienoi kynsii :)

    VastaaPoista
  6. konadeissa kun leimailee pitää käyttää konadin omia erikoislakkoja, ne ovat koostumukseltaan erilaisia kuin tavallinen kynsilakka ja niiden avulla leimailu onnistuu paremmin(: hintaa jonkun femman paikkeilla pullo(:

    VastaaPoista
  7. Emmaaa: Kiitoksia :)

    Anonyymi: Tää on ehkä vähän makuasia, haluaako käyttää vai ei, mutta mulla ei leimailulakkoja ole enkä niitä saa mistään(lähin Stockmann jtn 140km, enkä voi tilata). Monet käyttävät kyllä ja varmasti parempi tulos tulee, mutta kun omistan vain perustarvikkeet ja yhden laatan en koe, että tarvitsisin konad-lakkoja, koska tavallisillakin onnistuu mun makuuni ihan hyvin(toki vähän riippuu lakasta) vaikkei niin kokonaisia kuvioita ja peittävää tulosta tulisikaan. :)

    VastaaPoista