lauantai 28. tammikuuta 2012

One lovely blog award

Sain tämän viime viikonloppuna tämän tunnustuksen pariinkin kertaan, kiitos ooka ja Elisabet! // + Kajsa sekä Koku!

Säännöt ovat seuraavat:
1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2. Kirjoita seitsemän randomia faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä sama award 14 blogille/bloggaajalle eteenpäin.
Ykkönen olikin jo tuossa ylempänä, ja faktat tulevat tässä:

1. Olen perfektionisti. Kynsien pitää olla täydelliset tai jos niissä on joku pikkuvika, ne on ihan pilalle menneet. Ja tuloksena valitus joko kavereille tai tänne blogiin, tai sekä että. Tai vähintäänkin päänsisäisesti.

2. Olen tarjousostelija ja alehaukka. Kaupassakin lihatiskillä huomaan tarjouslaput jo kaukaa ja säntään saman tien katsomaan, mitä siellä on tarjouksessa ja sen jälkeen tyrkytän äidille, "hei, eiks me voitais ottaa tää, tää on tarjoukses?". Marinoidut olen tosin oppinut jättämään väliin. :D Sama juttu käy, jos jotain muuta on halvalla, esim. jotkut ei-niin-kivat kynsilakkasävyt, "eihän toi maksa edes paljoa". 

3. Äiti ompelee konfirmaatiomekkoni. Saan juuri sellaisen kuin haluan, eikä kellään ole taatusti samanlaista! Kangas on jo ostettu ja ompelulehtiä on hyllyssä odottamassa. 

4. Mulla on ihan outoja kavereita. Siis oikeasti. Nää keksii sellaisia juttuja kuin "---------------" tai väittelyn siitä, onko hattivatit sieniä vai matoja - eihän ne ole kumpiakaan! Jos tuo ei ole outoa niin mikä sitten on? Välillä tää ottaa hitusen päähän, mutta toisaalta oon itse keksinyt ämpärisanalle pari uutta merkitystä, joten mulla ei ehkä ole pahemmin varaa sanoa.

5. Luokkalaiseni pitävät minua outona lukutoukkana ja datailijana jolla on hullu harrastus nimeltä kynsien laitto. He eivät(no osa ei myöskään tiedä) ymmärrä myöskään sitä, miksi vaihdan lakat joka päivä. 

6. Mua hiukan huvittaa, miten mä onnistun ihan ongelmitta salaa ja huomaamatta lukemaan kemian kokeisiin historian tunnilla, kun vieressä oleva hiukan häiriköivä poika jää kiinni hirveän valituksen kera. Ja hän käytti melkein samaa tekniikkaa kirjan piilotteluun niin kuin mäkin. Taisi ketuttaa häntä hitusen. :D Tosin hivutin sen jälkeen kirjan lattialle mun ja H:n väliin ja kääntelin sivuja jalalla... Eikä opettaja vieläkään huomaa mitään(tai ei viitsi sanoa - mikä on kyllä aika epätodennäköistä, ko. opettaja valittaa vuolaasti kaikista pikkuasioista, monesti en olisi edes huomannut mitään mitä joku teki, jos opettaja ei olisi valittanut sen häiritsevän tuntia). :D Ähhähää, oon taitava huomaamattomuudessa. Paitsi silloin, kun jään jostain rysän päältä kiinni. 

7. Teen usein to do -listoja, pakkauslistoja ja läksylistoja. Etenkin silloin, kun on paljon muistettavaa. Jotenkin outo tapa. :D
--
Tämä pitäisi lahjoittaa eteenpäin 15 bloggaajalle, mutta niin monilla on tämä ollut jo, että mitäs jos tehtäis tällä tavalla:
- et ole saanut tätä tunnustusta?
- kommentoi postaukseen, ettet ole saanut tätä 
- mä edittaan sut ja blogisi tähän postaukseen tunnustuksen saajaksi
- saat tunnustuksen 
Aika yksinkertaista, vai? Mä en nimittäin voi kaikista tietää, oletteko saaneet tämän vai ette, niin tehdään tällä tavalla. :)

Ja on mysteeri, miksi rivit ovat jossain kohtaa typerästi hajanaisia. Mulla ei nyt ole aikaa jäädä pohtimaan sitä. :/
ajastettu postaus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti