maanantai 1. elokuuta 2011

True Blue ja valkoiset rastit



mä en varmaan ikinä onnistu lakkauksissa täydellisesti :D

Eli, lakkasin kynnet eilen iltapäivällä/illalla, ja tälläiset tuli! Alla Mavalan aluslakka, sit pari kerrosta Models Ownin True Blue'ta, joka on mun mielestä sopivan perussininen, ja nimi kuvaa mun mielestä sitä aika hyvin. Koristelut valkoisella Golden Rose -koristelulakalla, kivat ruksit jotka onnistui ihan kivasti. Mulla on joku 'yhteen kynteen jotain erikoisempaa' -addiktio ja se yksi kynsi on nimettömän kynsi yleensä. Joten se sai MNY:n hopeaa glitterlakkaa kerroksen verran. Ja päällyslakkana Mavalan Minute Quick-Finish. Mun mielestä tällä MO'n True Blue -lakalla ja valkoisella(+ kirkkaanpunaisella) saa hyvin aikaiseksi seilorihenkiset kynnet, jos pystyy tekemään jotain seilorihenkisiä koristeluita ja jotain viivoja tms. Nää ruksit ei ehkä ihan mene seilorihenkisestä. :--D 
 Ajattelin katsoa tänään telkkarista joko Liekehtivän pikarin tai Kreikkalaisen naimakaupan, en ole vielä päättänyt. Tai sitten katson parhaat pätkät molemmista :--D Ne nimittäin tulee samaan aikaan, yhdeksältä, LP Subilta ja Kreikkalainen naimakauppa TV Viideltä. Leffoista kukkaruukkuun, söin rapuja eilen! Ihan kivaa syömistähän ne on, mutta ennemminkin se on näpertelyä kuin että siinä saisi oikeasti jotain kunnolla syödäkseen. Mutta olihan meillä grillattua kanaa vielä nk. pääruokana.



Oottekos syöneet ikinä rapuja? Mitä tykkäätte seilorikynsistä ja noista mun kynsistä? (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti