keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Päläpälä

Oi voi, vaihtarihaaveet vievät taas mennessään... Hinku olisi kova hakea nyt heti, mutta äiti ei ole innostunut asiasta, että lähtisin heti peruskoulun jälkeen. Ja krhm, vaihtomaa olisi saksa, ja mulla on huomenna saksan kokeet, ja juuri nyt mun pitäisi olla lukemassa niihin eikä olla postailemassa. Opettaja sanoi, että koe on tosi helppo, ja mä osaan ne jutut, mutta pitäisi kerrata silti.

Mä olin eilisen päivän ihan alastomilla kynsillä, koska en viitsinyt lakkailla, meillä oli kotitaloudessa leipomista enkä tiennyt, mitä me tehdään. Olisi ollut kiva alustaa taikinaa metallikiekurakoristeet kynsissä.
Mun on ihan pakko julkaista tämä swatch-kuva Gina Tricot Azure Bluesta. Katsokaa nyt, ihanan kirkas turkoosi. Tää on varmasti aurinkoisina kesäpäivinä aika täydellinen ruskettunutta ihoa vasten. Niitä aurinkoisia kesäpäiviä odotellessa...

Ooh, vähän tynkäpostaus, mutta kun mulla ei muuta kynsimateriaalia ole eikä aikaakaan liiemmälti. Plus kannettavan akku loppuu ihan just. :D Huomenna sitten!

4 kommenttia:

  1. Tosi kauniin värinen! Ihana lakka olisi kesäksi! :)

    VastaaPoista
  2. Tosi nätti lakka. Mun taikinoista saattaa joskus löytyä fimoja ja muita koristeita :D Sait muuten uuden lukijan. Mun uus kynsiblogi osoitteessan http://migusnails.blogspot.com/ , olis kiva jos liittyisit lukijakseni;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ihana kesälakka! Hah, voin kuvitella jonkun ilmeen kun löytää fimoja jostakin leipomuksesta. :D Mä käyn tsekkaamassa sun blogin!

      Poista