tiistai 6. joulukuuta 2011

Luukku 6: Kynnet - Itsenäisyyspäivä

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Mulle henkilökohtaisesti itsenäisyyspäivä merkitsee paljon, vaikken tunnekaan ketään sotaveteraania tms. Itselleni se merkitsee tasa-arvoa, rauhaa, vapautta, isänmaallisuutta ja itsenäisyyttä. Pidän Suomea hyvänä maana asua kaikista ongelmistamme huolimatta. Mä olen aika Suomi-henkinen ihminen, mutta en koe olevani suomalainen perusjuntti. :D

Jokavuotinen perinteeni on katsella Linnan Juhlat telkkarista/koneelta ja sitten arvostella kaikki juhla-asut. "Ihan hirvee, ei istu yhtään.." "Nätti, ihanan värinen!" Nytkin olen viimeiset pari tuntia kytännyt asuja. :D

Seuraavaksi juhlakynnet! Mä tiedän, että näitä itsenäisyyspäiväkynsiä on joka blogissa tänään, mutta onhan itsenäisyyspäivä tärkeä päivä Suomelle, joten ehkä se ei haittaa, jos näette monet kynnet samalla teemalla?
 Poha on valkoinen niin kuin Suomen lipussakin, Wild and Crazy Montanalla. Risti on tehty siveltimellä ja Models Ownin True Bluella. Keskellä hopeaa Dependiä ja päälle lätkäisin strassin, mikä oli ehkä vähän liikaa.. Ristissä vielä glitteriä hiukan bling blingiä tuomaan. ;)
Mun mielestä nää kynnet ovat yksinkertaisen kauniit, juuri sellainen kuin Suomi on. :)

Mitä Suomi ja itsenäisyyspäivä teille merkitsee?

// ai niin, oletteko kokeilleet Flormarin valkoista cremelakkaa? Montana alkaa vedellä viimeisiään, liian paksua eikä levity kunnolla. Vielä puolet jäljellä... Kokeilin ohentaa kynsilakanpoistoaineella(omalla vastuulla sitten jos ohennatte lakkoja sillä), parantui vähän, mutta ajattelin silti hankkia uuden. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti